اخبار داغ

نماینده مردم شهربابک در مجلس:

شرکت های اروپایی به دنبال تأمین منافع خود هستند/ ما باید با کمترین هزینه در مقابل زور گویی های آمریکا بیایستیم

شرکت های اروپایی به دنبال تأمین منافع خود هستند/ ما باید با کمترین هزینه در مقابل زور گویی های آمریکا بیایستیم
نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های اروپایی به منظور انتقال تکنولوژی خود و آموزش نیروها در ایران به دنبال سود خود هستند؛این شرکت های منافعشان با سود تأمین می شود و فکر دیگری جز سود ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اسدی کرم نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه شرکت های اروپایی به منظور انتقال تکنولوژی خود و آموزش نیروها در ایران به دنبال سود خود هستند، اظهار کرد: این شرکت های منافعشان با سود تأمین می شود و فکر دیگری جز سود ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشورهای اروپایی به دلیل اینکه ارتباط بانکی شان در بخش خصوصی است با آمریکا می باشد و از طرف دیگر این دولت در بانک های و شرکت های اروپایی سهام دار است به این معنی که بانک های بزرگ اروپایی بیشتر سهامشان از آمریکا است و بنابراین طرف حسابشان کسی است که بیشترین سود را از او داشته باشند.

,

وی با اشاره به مطلب فوق افزود: شرکت های اروپایی قطعا جمعیت هشتاد میلیونی را در مقابل جمعیت بسیار زیادی که در آمریکا است نادیده می گیرند؛ آنها به این مسئله فکر می کنند که در صورتی آمریکا بخواهد با آنها وارد درگیری شود و تهدیدشان کند؛ قطعا آنها راهی را انتخاب می کنند که این مسائل نباشد؛ بنابراین ما در نباید بر روی خصوص بانک ها و شرکت های بزرگ اروپا که وابستگی به آمریکا دارند حساب کنیم.

,

اسدی کرم با تأکید بر اینکه برجام برای اروپا یک موضوع سیاسی و امنیتی است تا یک مسئله اقتصادی عنوان کرد: اروپا در برابر آمریکا احساس حقارت می کنند که عنوان کردند از برجام خارج نمی شویم ؛ چرا که این موضوع برای آنان گران تمام می شود که آمریکا دستور دهنده آنان باشد.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید راه عاقلانه را در پیش بگیریم، خاطر نشان کرد:با توجه به شرایط اقتصادی کشور ما باید با کمترین هزینه در مقابل زور گویی های آمریکا بیایستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه