اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان خبر داد؛

درگیری پلیس کرمان با سوداگران مرگ/ یک شهید تقدیم به امنیت استان شد

درگیری پلیس کرمان با سوداگران مرگ/ یک شهید تقدیم به امنیت استان شد
فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شامگاه جمعه پلیس جیرفت با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در این درگیری یک نفر از پرسنل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی جیرفت روز گذشته با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر محموله ای از مواد را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به عمق کشور دارند، کسب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: در همین راستا ، پلیس در ساعات پایانی روز جمعه 18 خرداد ماه ضمن شناسایی مسیر های احتمالی عبور سوداگران مرگ، خودروی قاچاقچیان را در ورودی شهر جیرفت تحت تعقیب قرار دادند.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان بیان کرد: در این عملیات، پلیس به منظور متوقف کردند خودروی تحت تعقیب، با صادر کردن دستور ایست به راننده خودرو ی مورد نظر، با سرنشینان مسلح خودروی سواری درگیر شد.

,

بنی اسدی فر اظهار داشت: در این درگیری مسلحانه ، سورداگران مرگ با شلیک تیر به سمت ماموران انتظامی، استوار فردین سنجری را به درجه رفیع شهادت رساندند و یک زن عابر را نیز مجروح کرده و با به جا گذاشتن خودروی حامل مواد مخدر و سرقت یکدستگاه خودروی عبوری، از صحنه درگیری متواری شدند.

,

وی گفت:  در این درگیری و بازرسی از خودروی توقیف شده، بیش از نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان بیان کرد: عملیات پلیس در منطقه برای دستگیری قاچاقچیان مسلح ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه