اخبار داغ

رئیس بهزیستی گنبد خبرداد؛

افزایش ۳۱۵ درصدی مراجعه به اورژانس اجتماعی در گنبد

افزایش ۳۱۵ درصدی مراجعه به اورژانس اجتماعی در گنبد
رئیس بهزیستی گنبدکاووس گفت: در قیاس آماری سالهای 95 با 96 شاهد افزایش 315 درصدی مراجعه به اورژانس اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قابوس نامه، محمدرضا فشایی با عنوان این مطلب تصریح کرد: مراجعات به اورژانس اجتماعی در سال 95 تعداد 185 نفر بوده و تا پایان 96 به 583 نفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،,

وی افزود: از سویی این مراجعات را می توان نشان از ارتقاء اعتماد و آشنایی مردم با ماموریت های اورژانس اجتماعی دانست اما از سوی دیگر این مسئله نگران کننده است چرا که از افزایش آسیب های اجتماعی نشات می گیرد.

,

فشایی ادامه داد: این مسئله بر اهمیت انجام کارهای ریشه ای در راستای کاهش آسیب ها تاکید دارد و هر چند سازمان بهزیستی متولی سلامت اجتماعی است اما به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد و نیازمند همراهی و همکاری سایر نهاد ها و دستگاههاست.

,

رئیس بهزیستی گنبد همچنین گفت: خدمات اورژانس اجتماعی گنبد نیز از 88 نفر در سال 95 به 430 نفر تا پایان 96 رسیده است و در بخش پذیرش مرکز مداخله در بحران های فردی و خانوادگی و اجتماعی نیز از 148 مورد به 179 مورد افزایش یافته است.

,

محمدرضا فشایی در بخش دیگری در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار به اعطای 25 فقره تسهیلات اشتغالزایی و 16 فقره سرمایه گذاری بلاعوض به زنان سرپرست خانوار در سال گذشته اشاره کرد.

,

وی تجهیز و راه اندازی دو گروه همیار سرپرست و افتتاح پایگاه اجتماعی در محله سیدآباد را از دیگر اقدامات بهزیستی عنوان کرد و اذعان کرد: در هفته بهزیستی نیز یک پایگاه خدمات اجتماعی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محله چای بوئین افتتاح  می شود.

,

رئیس بهزیستی گنبدکاووس تعداد زنان سرپرست خانوار در مناطق آسیب پذیر تحت پوشش طرح شهید شوشتری را نیز 27نفر عنوان کرد و گفت: 19 نفر از این بانوان مستمری دریافت می کنند و مابقی در نوبت قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه