اخبار داغ

قانونی که در هیچ کدام از پمپ بنزین های یاسوج رعایت نمی شود

قانونی که در هیچ کدام از پمپ بنزین های یاسوج رعایت نمی شود
گاهی جملاتی را به اسم قانون بر درب و دیوارها نصب می کنیم که خودمان هیچ توجهی به آنها نمی کنیم و در حد شعار می ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ایل بانو،  ، گاهی در پمپ بنزین ها قوانینی وجود دارد که تنها در حد حرف مانده اند و اجرایی نمی شود به این قوانین نیز توجه کمتری می شود، گویا مثلا این قانون که در پمپ های گاز نوشته شده است قبل از سوخت گیری مسافران خود را پیاده کنید و بعد اقدام به سوختگیری کنید بدون شک کمتر کسی به این جمله توجه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

اما قانون " سیگار کشیدن در این مکان اکیدا ممنوع است " تا اندازه ای رعایت می شود چون که مردم می دانند با این کار جانشان به خطر می افتد در حالی که در قانون بالا نیز ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد اما مردم به این قانون توجه بیشتری دارند.

,

اما یک قانون است که می توان گفت در هیچ کدام از پمپ بنزین های یاسوج رعایت نمی شود و اگر هم رعایت شود گاهی تمسخرهایی را در پی  دارد وقتی یک راننده خانم از متصدی جایگاه می خواهد برایش بنزین بزند برای خیلی ها خنده دار است در حالی که این یک قانون است.

,

 متصدیانی که در جایگاه های پمپ بنزین و پمپ گاز هستند موظف هستند هر ماشینی که توقف می کند بدون اینکه راننده پیاده شود باک ماشین را پر کنند و پول آن را بگیرند در حالی که  این اتفاق به ندرت رخ می دهد و اگر هم رخ دهد از سوی رانندگان زن اتفاق می افتد که از متصدی می خواهد باک ماشین را پر کند.

,
, ,

برگه ای که بر روی یکی از جایگاه های سوخت گیری در یاسوج نصب شده بود توجهم را جلب کرد روی آن نوشته شده بود " راننده گرامی به منظور ایمنی بیشتر اپراتور مسئول زدن و جدا کردن نازل است در صورت سوختگیری و جدا کردن نازل توسط راننده و هر گونه اتفاق و سانحه ای از جمله کشیدگی و پارگی نازل و ....  راننده مقصر خواهد بود.

,

پس لطف کنید از اپراتو بخواهید برای شما سوختگیری کند.

,

این یکی از قوانینی بود که تنها در حد نصب یک کاغذ مانده است و به آن عمل نمی شود و اگر فردا اتفاقی بیفتد پای راننده گیر است در حالی که متصدیان این پمپ بنزین و سایر پمپ بنزین ها  گویا تنها مسئول گرفتن پول هستند و به قانونی که خودشان نصب کرده اند هم توجهی نمی کنند.

,

قانون دیگری از جمله وجود یک نیرو برای دو نازل وجود دارد که این نیز رعایت نمی شود.

,

گاهی سه یا چهار نازل تنها یک نیرو دارد متصدیانی که گویا در پمپ بنزین ها کارشان تنها گرفتن پول است باید به خود زحمت دهند کار پر کردن باک ماشین ها را انجام دهند بدون شک انعامی هم گیرشان می آید اگر هدف تنها گرفتن پول است می توان دستگاهی ایجاد کرد که اول مبلغ مورد نظر پرداخت شود بعد بنزین از نازل خارج شود که دیگر نیازی به کارگر هم نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه