اخبار داغ

استقبال از تابستان با بحران کم آبی/مسئولان به جز تانکر به فکر سایر تمهیدات لازم باشند

استقبال از تابستان با بحران کم آبی/مسئولان به جز تانکر به فکر سایر تمهیدات لازم باشند
بحران آبی که اگر مدیریت نشود معلوم است که تابستانی سخت در پیش خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ایل بانو،  ماه اخر بهار است گرمای این روزها نشان می دهد که تابستانی بسیار گرم تر از سال های گذشته پیش رو خواهیم داشت تابستانی که اگر مدیریت نشود ممکن است مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

این روزها وضعیت آب رسانی به شهر یاسوج و روستاهای اطراف بسیار نگران کننده است به گونه ای که اگر فکری نشود ممکن است در تابستان امسال درگیری هایی در خصوص آب داشته باشیم وضعیت آب رسانی به یاسوج و روستاهای اطراف آن اصلا وضعیت مناسبی ندارد و هیچکس نیز پاسخگو نیست.

,

با توجه به قطعی مکرر آب اصلا مشخص نیست که ایا این قطعی ها با برنامه است یا نه برخی از خیابان های یاسوج هر روز چند ساعت آب ندارند و برخی از روستاها نیز هستند که در طول هفته تنها چند ساعت آب دارند نبود برنامه ریزی در این خصوص باعث ایجاد نارضایتی شدید در بین مردم شده است.

,

مردم انتظار دارند استاندار به این بحث وارد شود و فکری برای کمبود در سطح استان کند اصلا قابل قبول نیست که تابستان از راه نرسیده، کمبود آب اینگونه بر مردم فشار وارد کند با این وضعیت معلوم است که تابستانی سخت در پیش خواهیم داشت تابستانی که خیلی ها دچار بی ابی می شوند و خیلی ها در آب شنا می کنند.

,

هیچکس پاسخگوی این وضعیت نیست مردم پیگیر هستند اما جوابی دریافت نمی کنند مقصر مردم هستند یا مسئولانی که نمی توانند بحران بی آبی را مدیریت کنند اگر این قطعی ها با برنامه باشد خوب است اما وقتی  خیابانی در یاسوج در طول روز چند ساعت آب ندارد نمی توان اسمش را برنامه گذاشت.

,

مردم یاسوج و روستاهای این شهر نگران تابستان هستند که قرار است چگونه بگذرد ایا این بحران مدیریت می شود و یا باید به هر شکلی و با کم آبی تابستان را سر کنیم این روزها به هر خانه ای که می روم حرف از نبود آب است اینکه دقیقا کجای استان از این آب  رضایت دارند جای سوال است  مردم نیز باید  در مصرف آب صرفه جویی کنند البته اگر آبی در کار باشد.

,

اکنون نبود اب نیازمند یک مدیریت بحران است ابفای روستائی، شهر ی و منطقه ای برنامه زمان بندی شده ای را اعلام کنند که کدام منطقه در چه ساعاتی از شبانه روز آب ندارد و یا کدام منطقه در کدام ساعت دارای آب است اگر این برنامه ریزی دقیق انجام و به مردم نیز اعلام شود بدون شک می توان این بحران را بهتر مدیریت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه