اخبار داغ

فرماندار کرمان:

جهت گیری اصلی بودجه 97 ، رونق اشتغال است

جهت گیری اصلی بودجه 97 ، رونق اشتغال است
فرماندار کرمان با تشریح وضعیت بودجه 97 استان، سیاست و رویکرد دولت در بودجه بندی سال جاری را اولویت اشتغال ذکر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ کمیته برنامه ریزی شهرستان کرمان به ریاست علی بابایی فرماندار کرمان بامحوریت بررسی اعتبارات سال97شهرستان کرمان درسالن ولایت فرمانداری تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, راه آرمان؛,

 بابایی در سخنانی با تشریح وضعیت بودجه 97 استان، سیاست و رویکرد دولت در بودجه بندی سال جاری را اولویت اشتغال ذکر کرد و افزود : بودجه سال آتی استان در قیاس با سال 96 کاهش دارد، این کاهش کسر بخشی از اعتبارات استان و تخصیص آن به بحث اشتغال است که در قالب تبصره 18 از طریق ردیف های مختلف بودجه ای از جمله پرداخت تسهیلات اشتغالزایی محقق خواهد شد .

,

فرماندار کرمان با اشاره به وجود پتانسیل های فراوان در شهرستان کرمان، حوزه گردشگری و اعتبارات موضوع تبصره 18 (تسهیلات اشتغالزایی و ... ) را دو ظرفیت مهم شهرستان جهت استفاده از اعتبارات تخصیص یافته استان برشمرد و ضمن ابراز امیدواری در استفاده از این ظرفیت ها خواستار جدیت بیشتر مسئولین در ارائه پیشنهادات و معرفی طرح ها و پروژه ها درخصوص تخصیص اعتبار شد .

,

وی با قدردانی از مسئولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد : با وجود محدودیت های بودجه، در جلسه با ریاست محترم سازمان مدیریت استان قرار بر این شد خلاء ایجاد شده از طریق ظرفیت بخش گردشگری با تخصیص اعتبار به طرح و پروژه های گردشگری پُر شود .

,

بابایی با تأکید به ظرفیت های فراوان بخش گردشگری، موقعیت بوجود آمده برای این حوزه به ویژه در شهرهای هدف گردشگری را فرصتی مناسب در ساخت و تجهیز زیرساخت های گردشگری در راستای توسعه این بخش عنوان نمود و نقش مسئولین دستگاههای اجرایی در این خصوص را بسیار مهم برشمرد .

,

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان کرمان با تأکید مجدد بر استفاده از دو ظرفیت مهم اعتبارات موضوع تبصره 18 و بخش گردشگری، با استناد به جدول اعتبارات شهرستان، تخصیص اعتبارات را عادلانه و به دور از هر نگاه خاص ذکر کرد و گفت : هرچه داریم همین است، باید حداکثر استفاده را از تمام ابعاد ببریم تا سهم خوبی در تأمین اعتبار پروژه ها داشته باشیم .     

,

فرماندار کرمان با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی بعنوان تنها راه برون رفت از تنگناهای اقتصادی، این نوع اقتصاد متکی به داخل و ورود معین های اقتصادی در کارها را از مهمترین عوامل توسعه اقتصادی استان در سال های اخیر دانست.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه