اخبار داغ

مدیر توزیع نیروی برق چرام خبر داد:

فاز اول ایستگاه برق چرام تا پایان تیر ماه97 به بهره برداری می رسد

فاز اول ایستگاه برق چرام تا پایان تیر ماه97 به بهره برداری می رسد
مدیر توزیع نیروی برق چرام درحاشیه دیدار نماینده شهرستان از ایستگاه برق در چرام به رسانه ها بیان کرد: فاز اول ایستگاه چرام به ظرفیت ۵۰ مگاوات تا پایان تیر ماه به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،سید محمد برزین زاده مدیر توزیع نیروی برق چرام درحاشیه دیدار نماینده شهرستان از ایستگاه برق در چرام به رسانه ها بیان کرد: فاز اول ایستگاه چرام به ظرفیت ۵۰ مگاوات تا پایان تیر ماه به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

وی با تشریح آخرین روند پروژه مذکور که در حوزه کاری انتقالاست،افزود: با در مدار قرار گرفتن ترانس فاز اول ایستگاه به ظرفیت ۵۰ مگا وات مشکل برق شهرستان چرام به طور کامل مرتفع میشود.

,

 

,

برزین زاده افزود: این ایستگاه با استفاده از یک خط دومداره ۱۳۲ کیلو ولت به طول یک کیلومتر که از خط دهدشت ، منشعب شده و تغذیه میشود و دارای چهار فیدر خروجی است که دو فیدر (خط) برق شهر چرام و حومه و دو فیدر برق بخش سرفاریاب و ایستگاه تقویت فشار گاز شهید آتش پنجه تنگ پیرزال را تامین می کند.

,

 

,

وی با بیان اینکه اعتبار موردنیاز برای تکمیل این پروژه حدود ۲۲ میلیارد تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: اعتبار موردنیاز برای تکمیل و بهره برداری فاز اول پروژه حدود ۱۲ میلیارد تومان است.

,

 

,

مدیر توزیع نیروی برق چرام با تشریح مزایای تکمیل و اجرای این پروژه بیان کرد: با اتمام این پروژه به ظرفیت بارگیری از خطوط و شبکه های موجود ۴۰ درصد نیز افزوده می شود و در نتیجه برق شهرستان پایدارتر خواهد شد.

,

 

,

برزین زاده از انجام مطالعات کارشناسی شده برای توسعه و اصلاح شبکه های توزیع برق در این شهرستان به منظور کاهش تلفات در اینده نزدیک خبرداد وافزود: فاز دوم ایستگاه برق شهرستان چرام نیز در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

,

 

,

وی در پایان از زحمات و پیگیری های مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ،مدیر عامل برق منطقه ای خوزستان مهندس دشت بزرگ،مدیر انتقال نیروی استان و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مهندس در جهت به نتیجه رساندن این پروژه تشکر کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه