اخبار داغ

گزارشی از مرثیه ای برای یک روستا؛

مردمانی از جنس فراموش شدگان زمان/خانه هایی از نوع سادگی وبا آخرین طراحی مد روزجامعه سنگ نما

مردمانی از جنس فراموش شدگان زمان/خانه هایی از نوع سادگی وبا آخرین طراحی مد روزجامعه سنگ نما
روستای پیر خوشاب،جایی که طراحی دکوراسیون داخلی خانه هاشان شیک وبه روز از نوع سادگی ومحرومیت با طعم درد واستضعاف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،روستای پیر خوشاب،جایی که طراحی دکوراسیون داخلی خانه هاشان شیک وبه روز از نوع سادگی ومحرومیت با طعم درد واستضعاف و همچنین با مردمانی از جنس فراموش شدگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

, ,

 

,

شاید این خانه در نگاه اول یک مخروبه ویا تصاویر یک فیلم سینمایی باشد و یا وسایل داخل این خانه چیزی شبیه وسایل دور ریختنی،اما این جان پناه وسرپناه یک خانواده هستند، و تنها تمام دارایی این خانه(کولر،فرش،یخچال و تلویزی ون…)

,

, ,

از روزی که رفتم سر زدم به این دیار فراموش شده گان یک چیز برایم تداعی می شود آن هم اینکه شک ندارم مسئولینی که مسئولیت گرفته اند قطعا فردا مسئول هستند و باید جواب بدهند،اگر این خانواده‌ها فقط یک آه بکشند.

,

 

,

منتها در بین این همه هیاهو یک چیزمقابله به مثل میکند و آن اینکه میدانم وحس میکنم خدا به فکرشان هست،چرا که درخت خرما را برایشان آفریده که با شاخه هایش حصیر بافند، و همچنین سقف سبک وخنک بسازند،باخرمایش صبحانه ،نهار وشام را مهیا می سازد.

,

, ,

 

,

پیر خوشاب، یعنی درد و غم واندوه، کودکان بی امید، جایی که در غفلت مسئولان از بی آبی می خشکد، این روستا در حدود ۱۲۰کیلومتری بخش جازموریان شهرستان رودبارجنوب واقع شده است.

,

, ,

بحرانی در پیش رو است که هیچ کس از آن شاید خبر ندارد مردم در برخی از روستاهای بخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب به آخر خط رسیده اند.

,

, ,

پیر خوشاب یکی از این روستاهاست، روستایی که درفاصله حدود ۱۲۰ کیلومتری از بخش جازموریان شهرستان رودبارجنوب که جاده ای بسیار صعب العبور دارد و تنها خودروهای شاسی بلند و نیسان می توانند به آنجا بروند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه