اخبار داغ

وعده مسئولان بنیاد شهید برای ساماندهی گلزار شهدای موگر بویراحمد/آیا انتظار به پایان خواهد رسید؟+تصاویر

وعده مسئولان بنیاد شهید برای ساماندهی گلزار شهدای موگر بویراحمد/آیا انتظار به پایان خواهد رسید؟+تصاویر
رییس بنیاد شهید بویراحمد: گلزار شهدای موگر با سه شهید در اولویت ساماندهی در سال 97 است و به محض تامین اعتبار در سال 97 مزار این سه شهید در قالب دو گلزار ساماندهی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ایل بانو،  موگر  روستایی با 200 خانوار و 800 نفر جمعیت در توابع شهرستان بویراحمد واقع شده است این روستای کوچک که در هشت سال دفاع مقدس جمعیتی کمتر از این مقدار داشته است سه شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است که هم اکنون در قبرستان این روستا دفن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

این سه شهید والامقام در راه وطن و انقلابشان جنگیدند تا خاک و ناموسشان دست دشمنان انقلاب نیفتد و همیشه بتوانیم فریاد بزنیم استقلال ازادی جمهوری اسلامی و بگوییم ایران به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتحاد مردم  پایدار خواهد ماند.

,
, ,

اما گویا این سه شهید مورد بی لطفی ها و بی مهری هایی قرار گرفته است و بعد از گذشت سال ها قبور این شهدا ساماندهی نشده  و به حال خود رها شده اند.

,

 اهالی این روستا که به وجود این سه شهید در روستای خود افتخار می کنند و ضمن ابراز گلایه از عدم ساماندهی این گلزار  از مدیرکل بنیاد شهید در خواست کردند که برای ساماندهی گلزار این سه شهید در روستای موگر اقدام کنند پدر و مادر این سه شهید نیز انتظار دارند قبور فرزندانشان سروسامان پیدا کند.

,
, ,

خبرنگار این پایگاه خبری در تماس  با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد  این موضوع را پیگیری کرد.

,

شهباز معصومی در این خصوص گفت: 700  شهید در شهرستان بویراحمد وجود دارد که 98 درصد از این تعداد ساماندهی شده اند و تنها 2 درصد دیگر نیاز به ساماندهی دارند.

,

وی بیان کرد: 50 مزار در 22 گلزار نیاز به ساماندهی دارند و گلزار موگر با سه شهید نیز جزء این 50 مزار است که در دو گلزار قرار دارند و در اولویت ساماندهی در سال 97 است و به محض تامین اعتبار در سال 97 مزار این سه شهید در قالب دو گلزار ساماندهی می شوند.

,
, ,

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد تصریح کرد: اگر در سال 97 اعتباری در این خصوص مد نظر قرار گرفته شد با توجه به اینکه تا کنون چندین بار از قبور  این سه شهید توسط بنیاد شهید شهرستان  بازدید انجام شده است  و با توجه به محرومیت منطقه نیاز به ساماندهی دارد که در اولویت کاری بنیاد شهید شهرستان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه