اخبار داغ

کسب رتبه یک منطقه 3 در کنکور سراسری توسط دانش آموز قیداری

کسب رتبه یک منطقه 3 در کنکور سراسری توسط دانش آموز قیداری
وحید رستمخانی دانش آموخته رشته ریاضی دبیرستان نمونه دولتی مهر شهر قیدار رتبه یک منطقه3 در رشته ریاضی را در کنکور سراسری کسب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از موج رسا, علی اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با حضور در منزل وحید رستمخانی، دانش آموز نخبه قیداری که موفق به کسب رتبه اول منطقه 3 کشوری آموزشی در آزمون سراسری 93 شده بود این موفقیت را به خانواده وی تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, موج رسا,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در این دیدار با تقدیر از این دانش آموز ساعی و تلاشگر، برای وی و کلیه دانش آموزان پرتلاش شهرستان، آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

,

اسدی  با اشاره به توفیقات دانش آموزان خدابنده در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی، موفقیت های به دست آمده را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با تلاش و همت همکاران فرهیخته و دانش آموزان ساعی، این موفقیت ها استمرا داشته باشد.

,

لازم به ذکر است، وحید رستمخانی دانش آموخته رشته ریاضی دبیرستان نمونه دولتی مهر شهر قیدار بوده و علاوه بر رتبه یک منطقه3 در رشته ریاضی،  در رشته زبان خارجی نیز رتبه سوم منطقه 3 را در آزمون سراسری سال جاری کسب کرده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه