اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید استان:

کنگره ملی 3 هزار شهید قزوین آبان ماه برگزار می‌شود

کنگره ملی 3 هزار شهید قزوین آبان ماه برگزار می‌شود
باید با بهره‌گیری از ایده‌های جدید بتوان رنگ و بوی شهر را همزمان با برگزاری کنگره تغییر داد، اجلاسیه کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین در اواخر آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه کارگروه کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: انجام برنامه‌های ترویجی مهمترین رسالت بنیاد است و در این راستا فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد تا بتواند فرهنگ ایثار و شهادت را اشاعه دهد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: برای اینکه بتوانیم فرهنگ یاد شده را به همه‌ی مردم بویژه جوانان معرفی کنیم باید هماهنگی‌های لازم بین همه‌ی مسوولان دستگاه‌های اجرایی به وجود آید. 

این مسئول اذعان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و با توجه به ماهیت کاری که دارد باید از ظرفیت‌های مختلف در این راستا استفاده بهینه کند. 

حقایق‌پور افزود: بنیاد باید از هر ظرفیت و امکانات استانی و سازمانی استفاده کند تا در راستای مباحث فرهنگی چندین کار فاخر ارزشمند انجام دهد. 

دیدار با خانواده‌های شهدا از برنامه‌های کنگره است
وی بر ارائه‌ی پیشنهادات کارکنان برای اجرای کارهای فرهنگی فاخر تاکید کرد و گفت: باید با بهره‌گیری از ایده‌های جدید بتوان رنگ و بوی شهر را همزمان با برگزاری کنگره تغییر داد، اجلاسیه کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین در اواخر آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود. 

مدیرکل بنیاد شهید نامگذاری همه‌ی ساختمان‌های عمومی، اداری و ورزشی به نام شهدا را کاری ارزشمند عنوان کرد و افزود: باید از برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین استفاده کرد تا این مهم به نحو مطلوبی انجام شود. 

وی به برگزاری نمایشگاه اجلاسیه کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: بنیاد در این نمایشگاه باید ورود جدی داشته باشد تا برنامه‌های متنوع و جدید فرهنگی را به نمایش بگذارد و  بنیاد شهید و امور ایثارگران در برگزاری کنگره یاد شده آمادگی دارد تا چندین برنامه‌ی تاثیرگذار و ماندگار را اجرایی کند. 

حقایق‌پور با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه‌ی ایثار و شهادت کتاب‌هایی با عنوان‌های مختلف منتشر کرده است، افزود: برگزاری کنگره یاد شده ظرفیت خوبی برای چاپ مجدد این کتاب‌ها است تا آحاد جامعه بیشتر با سیره‌ی شهدا آشنا شوند. 

وی به تابلوهای تصاویر شهدا در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در آستانه‌ی برگزاری کنگره، تصاویر شهدا با طرح‌های جدید آماده شود تا با هماهنگی شهرداری و نصب آنها در این تابلوها، فضای شهر رنگ و بوی شهید داشته باشد. 

این مسئول با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا از برنامه‌های کنگره است، گفت: این دیدارها با هماهنگی‌های ستاد کنگره و مشارکت همه‌ی مسئولان دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: نحوه‌، تعداد، چگونگی و تیم‌بندی دیدارها در جلسه ستاد اجرایی کنگره تبیین شده است تا این دیدارها با نظم بیشتری انجام شود. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه