اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزمی جدی است

مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزمی جدی است
دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان همدان با تاکید بر فعال‌تر کردن و گسترش سازمان‌های مردم نهاد در بحث مبارزه با مواد مخدر گفت: عدم آگاهی و ضعف اطلاع رسانی یکی از مهمترین علل اعتیاد در جامعه بوده و در این امر عزم ملی را باید سرلوحه مقابله به این معضل خانمانسوز قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،سید رسول حسینی درجلسه تخصصی کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار کرد: ورود مردم در زمینه جلوگیری از مواد مخدر باعث کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی تصریح کرد: برای مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزمی جدی هستیم چرا که دستگاه‌های اجرایی به تنهایی نمی‌توانند گره از این مشکل و دغدغه باز کنند.

,

 

,

وی ساماندهی و سطح بندی نشدن سمن ها و ارتباط سازمان های اجرایی با سازمان های مردم نهاد را از مشکلات اساسی سمن هادانست، اضافه کرد: در راستای آگاه سازی خانواده‌ها به ویژه قشر جوان و دانشجویان باید کار فرهنگی انجام شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه در راستا جلوگیری از اعتیاد جهاد کشاورزی برای اولین بار در کشور از کشت شاه دانه و خشخاش ممانعت می کند، گفت: همچنین میتوان از ظرفیت خیرین در راستای حمایت و اشتغال زایی بهبود یافتگان استفاده کرد.

,

 

,

حسینی با بیان اینکه در مجموع 50 میلیون تومان در اختیار سمن‌های استان قرار گرفته است، تصریح کرد: از مجموع این اعتبارات به تفکیک 17 میلیون تومان در اختیار کمپ‌های ترک اعتیاد و 33 میلیون تومان اعتبار در اختیار سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه فرهنگی و پیشگیری استان همدان قرار گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه