اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی؛

در نوروز امسال 44 درصد حوادث جاده‌ای مربوط به انحراف از مسیر بوده است/ کسب رتبه اول تیم امداد و نجات هلال احمر استان در کشور

در نوروز امسال 44 درصد حوادث جاده‌ای مربوط به انحراف از مسیر بوده است/ کسب رتبه اول تیم امداد و نجات هلال احمر استان در کشور
کنعانی گفت:در حوادث جاده‌ای که هلال احمر در آن حضور داشته 44 درصد حوادث جاده‌ای مربوط به انحراف از جاده، 44درصد واژگونی، حریق 7 درصد و نقص فنی 3 درصد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سعید کنعانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی اظهار داشت: در نوروز امسال امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان علاوه بر معاونت‌های آماده باش 14 پست موقت را به 29 پایگاه ثابت خود اضافه کرد و در مرکز نیز سه تیم واکنش سریع به صورت 24 ساعته برای حوادث آماده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در سال 96-97 تعداد پایگاه امدادی 26 عدد بوده که در سال 97 به 29 پایگاه رسیده که رشد 14 درصدی داشته است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش تعداد پست موقت از 9 به 14 عدد نیز تاکید کرد: تعداد نجاتگران استان نیز از 470 به 760 نفر افزایش یافته و تعداد آمبولانس‌ها نیز افزایش 45 دستگاه را داشته است.

,

وی افزود: در مسیرهایی مانند بستان آباد، مرند و اهر که سالهای قبل حادثه‌خیز بوده‌اند در نوروز امسال تعداد پست‌های موقت این مسیرها را افزایش داده‌ایم.

,

کنعانی با بیان اینکه 71 درصد خدمات هلال احمر مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است، عنوان کرد: در حوادث جاده‌ای که هلال احمر در آن حضور داشته 44 درصد حوادث جاده‌ای مربوط به انحراف از جاده، 44درصد واژگونی، حریق 7 درصد و نقص فنی 3 درصد بوده است.

,

وی تاکید کرد: از جمله دیگر اقدامات هلال احمر استان تلاش و پیدا کردن پیکر کوهنورد استان بعد از 73 روز بود، همچنین باید خاطرنشان کرد که تیم امداد و نجات هلال احمر استان امسال در کشور رتبه اول را کسب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه