اخبار داغ

کشتی وعده های زارعی در ایستگاه فرودگاه یاسوج به گل نشست/استانی که باید چوب مسامحه گری با وزیر راه را بخورد

کشتی وعده های زارعی در ایستگاه فرودگاه یاسوج به گل نشست/استانی که باید چوب مسامحه گری با وزیر راه را بخورد
ذوق زدگی مسئولین از یک طرف و کوتاهی در دفاع از حق مردم استان نتیجه ای بهتر از این ندارد که امروز شاهد بی نظمی در پروازهای فرودگاه یاسوج هستیم و مشخص نیست این مسأله را چه کسانی باید به سرانجام خوبی برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرودگاه یاسوج و پروازهای این فرودگاه هنوز هم بحث داغ محافل رسانه ای و بین سیاسیون استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, فرودگاه یاسوج و پروازهای این فرودگاه هنوز هم بحث داغ محافل رسانه ای و بین سیاسیون استان است.,

چند ماه پس از سانحه تلخ و دردناک سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، مسئولان استان و نمایندگان مجلس به خصوص نماینده بویراحمد و دنا به دنبال راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه یاسوج بودند و در نهایت شرکت هواپیمایی آتا یک فروند هواپیما به استان کهگیلویه و بویراحمد و فرودگاه یاسوج داد و این هواپیما با ذوق زدگی بیش از حد مسئولین استان در فرودگاه یاسوج به زمین نشست.

, چند ماه پس از سانحه تلخ و دردناک سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، مسئولان استان و نمایندگان مجلس به خصوص نماینده بویراحمد و دنا به دنبال راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه یاسوج بودند و در نهایت شرکت هواپیمایی آتا یک فروند هواپیما به استان کهگیلویه و بویراحمد و فرودگاه یاسوج داد و این هواپیما با ذوق زدگی بیش از حد مسئولین استان در فرودگاه یاسوج به زمین نشست.,

تنها چند روز پس از ورود آتا به یاسوج، خبر گران شدن بلیط هواپیمای آتا به مقصد تهران و بالعکس، موجی از واکنش ها را در سطح استان درپی داشت.

, تنها چند روز پس از ورود آتا به یاسوج، خبر گران شدن بلیط هواپیمای آتا به مقصد تهران و بالعکس، موجی از واکنش ها را در سطح استان درپی داشت.,

مدیر فرودگاه یاسوج بحث افزایش بهای بلیط پروازهای فرودگاه یاسوج را یک شیطنت رسانه ای دانست و به صبح زاگرس گفت:بهای بلیط پرواز های این ایرلاین حداقل 170 هزار تومان بوده و حداکثر آن 300 هزارتومان است و قیمت بلیط این پروازها شناور بوده که یک مسئله قانونی است و قانون را نقض نمی کند.

, مدیر فرودگاه یاسوج بحث افزایش بهای بلیط پروازهای فرودگاه یاسوج را یک شیطنت رسانه ای دانست و به صبح زاگرس گفت:بهای بلیط پرواز های این ایرلاین حداقل 170 هزار تومان بوده و حداکثر آن 300 هزارتومان است و قیمت بلیط این پروازها شناور بوده که یک مسئله قانونی است و قانون را نقض نمی کند., صبح زاگرس,

محسنیان ادامه داد: طبیعی است که هرچه قدر مسافران بلیط های پروازی خود را در لحظه آخر تهیه کنند به قیمت بالاتری به آنها فروخته خواهد شد.( مشروح این خبر را از اینجا بخوانید )

, اینجا, اینجا,

 

,

حال اگر بخواهیم از بحث افزایش قیمت بلیط پروازها بگذریم، باز هم در روزهای اخیر اخباری در فضای استان منتشر شد و خبر از لغو پروازهای این فرودگاه می داد و حتی پیامک هایی برای مسافران ارسال شده بود که به لغو پروازها اشاره داشت.

,
, ,
 
,

مدیر فرودگاه یاسوج در توجیه عدم برقراری پروازها در روزهای اخیر و همچنین عدم امکان خرید بلیط از مشکل سیستمی گفته بود و از مرتفع شدن ایراد بوجود آمده تا امروز خبر داده بود اما همچنان در سایت آتا هیچ پروازی در محور یاسوج وجود ندارد.

, مدیر فرودگاه یاسوج در توجیه عدم برقراری پروازها در روزهای اخیر و همچنین عدم امکان خرید بلیط از مشکل سیستمی گفته بود و از مرتفع شدن ایراد بوجود آمده تا امروز خبر داده بود اما همچنان در سایت آتا هیچ پروازی در محور یاسوج وجود ندارد.,

 

,
, ,

در سایت فروش رسمی شرکت آتا در روزهای آینده نیز هیچ پروازی در مسیرهای تهران-یاسوج و بالعکس انجام نمی شود.

,
, ,
 
,
اکنون باید به چند ماه عقب تر برگردیم و بررسی بیشتری انجام دهیم که چه عواملی باعث شده است این نقاط ضعف و مشکلات در پروازهای فرودگاه یاسوج به وجود آمده است.
, اکنون باید به چند ماه عقب تر برگردیم و بررسی بیشتری انجام دهیم که چه عواملی باعث شده است این نقاط ضعف و مشکلات در پروازهای فرودگاه یاسوج به وجود آمده است.,
 
,
پس از سانحه هوایی یاسوج استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور نمایندگان مجلس قرار گرفت اما در این میان برخی از مسئولین استان از جمله نماینده بویراحمد و دنا در مقابل این مساله موضع خوبی نداشتند و به نوعی از عدم رأی استیضاح اخوندی راضی به نظر می رسیدند.
,
 
,
اکنون که پروازهای فرودگاه های یاسوج یکی پس از دیگری لغو می شود این سوال مطرح می شود اگر در ماجرای استیضاح وزیر راه جدیت بیشتری به خرج می دادید و مسامحه نمی کردید، امروز شاهد این اتفاقات بودیم؟
,
 
,

پس از این جریان نماینده محترم مردم شریف بویراحمد و دنا و برخی مسئولین استان بلافاصله پس از نشستن اولین پرواز هواپیمای آتا و حضور در آن در فرودگاه یاسوج حاضر شدند و شروع به عکس انداختن با این هواپیما کردند.

حال این تصور را داشته باشید که نمایندگان استان با تمام قوا از وزیر راه انتقاد می کردند و وی را همراهی نمی کردند تا با همان رای جزیی می توانستیم وی را استیضاح کنیم، اکنون وضعیت اینگونه نبود.

 

,

پس از این جریان نماینده محترم مردم شریف بویراحمد و دنا و برخی مسئولین استان بلافاصله پس از نشستن اولین پرواز هواپیمای آتا و حضور در آن در فرودگاه یاسوج حاضر شدند و شروع به عکس انداختن با این هواپیما کردند.

,
, ,

حال این تصور را داشته باشید که نمایندگان استان با تمام قوا از وزیر راه انتقاد می کردند و وی را همراهی نمی کردند تا با همان رای جزیی می توانستیم وی را استیضاح کنیم، اکنون وضعیت اینگونه نبود.

,

 

,
این درحالی است که بر اساس گزارش سازمان هواپیمایی کشوری در آبان ماه سال 96، پس از شرکت های هواپیمایی آسمان و ایران ایر تعداد پروازهای تاخیردار شرکت هواپیمایی آتاایر با ۲۷۶ پرواز بوده که در رده سوم بدقول ترین شرکت های هواپیمایی قرار دارد.
,
 
,
موارد مطرح شده نشان می دهد ذوق زدگی مسئولین از یک طرف و کوتاهی در دفاع از حق مردم استان نتیجه ای بهتر از این ندارد که امروز شاهد بی نظمی در پروازهای فرودگاه یاسوج هستیم و مشخص نیست این مسأله را چه کسانی باید به سرانجام خوبی برسانند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه