اخبار داغ

گزارش‌دانا از متن و حاشیه همایش روابط عمومی‌های‌بسیج؛

ورود کیک پیروزی غزه با فرماندهی سردار علی فضلی/نمایش دیدنی رزم‌آوران بسیجی و رژه موتورسنگین ها در سالن همایش

ورود کیک پیروزی غزه با فرماندهی سردار علی فضلی/نمایش دیدنی رزم‌آوران بسیجی و رژه موتورسنگین ها در سالن همایش
صبح امروز همایش مسوولان روابط عمومی بسیج و سپاه که در سالن شهید فهمیده مجتمع فرهنگی پنج آذر سازمان بسیج با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، صبح امروز همایش مسوولان روابط عمومی بسیج و سپاه که در سالن شهید فهمیده مجتمع فرهنگی پنج آذر سازمان بسیج با حضور  مسئولان بسیج، سپاه و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

**در این مراسم که از ساعت 9 صبح آغاز شده بود سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخنرانی پرداخت.

, **در این مراسم که از ساعت 9 صبح آغاز شده بود سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخنرانی پرداخت. , **در این مراسم که از ساعت 9 صبح آغاز شده بود سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخنرانی پرداخت. ,

سردار نقدی ضمن تبریک پیروزی مردم غزه در بخشی از سخنانش گفت:  پیروزی مردم غزه نمادی از مظلومیت و اقتدار است که با دستان خالی مجهزترین قدرت شیطانی را به زانو در آوردند.

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به بیانات گهربار امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در توصیف بسیج و بسیجیان خاطرنشان کرد: باید در محضر بسیج زانوزد چراکه این جا مقام اخلاص است.

,

, ,

وی با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که بسیج انجام می دهد قابل بیان نیست و همین کار را برای روابط عمومی بسیج سخت و دشوار کرده است، ادامه داد: گستردگی و تنوع اقدامات و فعالیت های بسیجیان بسیار زیاد است که اگر بخواهیم فهرست وار آن ها را بشماریم  تمام وقت جلسه را خواهد گرفت اما از خدمات بسیج جامعه پزشکی در نقاط مرزی به مردم گرفته تا سازندگی جوانان در روستاهای محروم، از اقدامات فرهنگی و بسیج علمی گرفته تا ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی امروز به همت بسیجیان در حال انجام است.

,

 سردار نقدی تاکید کرد: بسیجیان برخلاف کسانی که برای انعکاس فعالیت شان به دنبال دوربین می گردند، از دوربین ها فراری اند و بنا به فرموده امام (ره) نام و نشان را در گمنامی و بی نشانی یافته اند.

,

, ,

 وی ادامه داد: در اردوهای بسیج سازندگی شرط می گذارند که دوربینی در کار نباشد و می گویند کار ما را رسانه ای نکنید که این موضوع کار روابط عمومی بسیج را بسیار بسیار و بسیار سخت و طاقت فرسا می کند لذا برای اجرای خوب این ماموریت باید به خدا توکل کرد چراکه برای فعالیت در روابط عمومی بسیج باید بسیجی و از جنس بسیج بود.

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بهترین و بزرگترین الگو برای روابط عمومی بسیج شهید آوینی و شهید رهبر هستند خاطرنشان کرد: خیلی ها برای تهیه فیلم به جبهه آمدند اما نتوانستند و آوینی چون خودش رزمنده و سنگرنشین بود با رزمنده ها زندگی کرد ، مانوس شد، صبر کرد و انتظار کسید تا توانست آن صحنه های استثنایی را شکار کند.

,

وی ادامه داد: اگر امروز هم کسی می خواهد الگوهای الهام بخشی را بگیرد و به جهان معرفی کند باید از این جنس باشد و روابط عمومی پرتشریفات و با پرستیژ به درد کار بسیج نمی خورد بلکه باید خاکی، متواضع، ایثارگر و کم هزینه در وسط میدان حاضر بود.

,

سردار نقدی در ادامه تاکید کرد:حل بسیاری از مشکلات و نابسامانی های جامعه در گرو حرکت کل جامعه به سمت آرمان ها با روحیه ای نشاط آفرین و پرامید است.

,

وی تصریح کرد: امروز آرمان بزرگ ما تحقق تمدن اسلامی است و بزرگترین مانع پیش رو، استکبار آمریکا وصهیونیست ها هستند بنابراین حرکت برای از بین بردن این مانع جدی ترین جریانی است که باید شکل بگیرد و دنبال شود.

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مسئله فلسطین و آزادی بیت المقدس باید همانطور که امام خامنه ای فرمودند مسئله اول و اصلی جهان اسلام و بالطبع مسئله اصلی روابط عمومی بسیج باشد.

,

سردار نقدی با بیان اینکه جنگ غزه و کشته شدن حدود 500 کودک بی گناه همچون حادثه 17 شهریور که پلید بودن رژیم شاه را برای غفلت زدگان اثبات کرد، سفاک بودن رژیم صهیونیستی را برای بسیاری از مردم جهان به اثبات رساند  و 17 شهریور انقلاب جهانی اسلام بود.

,

وی در پایان تصریح کرد: همه راهپیمایی هایی که امروز در پاکستان و یمن به سوی اسلام آباد و صنعا صورت می گیرد باید تغییر مسیر داده و یکپارچه و متحد به سمت قدس شریف برگردد چراکه ریشه همه مشکلات منطقه و توطئه های تفرقه افکنانه رژیم غاصب صهیونیستی است که با نابودی آن کشورهای جهان اسلام می توانند برای حل مشکلات شان بایکدیگر گفتگو کنند.

,

**همچنین در بخش دیگری از مراسم  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان سخنران به بیان برخی مطالب پرداخت و از زحمات روابط عمومی ها تقدیر و تشکر کرد.

, **همچنین در بخش دیگری از مراسم  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان سخنران به بیان برخی مطالب پرداخت و از زحمات روابط عمومی ها تقدیر و تشکر کرد., **همچنین در بخش دیگری از مراسم  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان سخنران به بیان برخی مطالب پرداخت و از زحمات روابط عمومی ها تقدیر و تشکر کرد.,

با اشاره  به نقش بسیج و روابط عمومی، آن را یک مسئولیت مهم و جذاب خواند و گفت: باید این مسئله را پذیرفت که بسیج یک حرکت منحصر به فرد در امت  وجریان خالص و انقلابی است و امروز بسیج یک رکن مهم در انقلاب اسلامی ایران تلقی می شود.

,

وی با بیان اینکه روابط عمومی بسیج با اتخاذ روش خلاقانه و هنری،پل ارتباطی مردم و بسیج باشد افزود: بدون بسیج هیبت انقلاب اسلامی نمی توانست امروز به این شکل ظهور کند، همانمطور که به خوبی همه ما آگاهیم امروز از کشورهای منطقه تا آفریقا  گرفتار جنگ، ناامنی و درگیری است اما در ایران آرامش و امنیت حکم فرماست و این مسئله مهم را ما مدیون بسیج در کشور هستیم.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج یک  پدیده بسیار زیبا و مستحکمی است، عنوان کرد: جریان انقلابی بسیج با حضور در جهاد سازندگی و کمک به مناطق محروم  بدون کوچکترین چشم داشتی با نگاه خیرخواهانه و ایثارگرانه آغاز شد و این اقدامات مسئولیت پذیرانه که توام با گذشت و فداکاری بود سبب شد که به فاصله اندکی امام خمینی  "ره" آن را به عنوان یک حرکت مهم در جامعه اسلامی پذیرفته و به ملت مسلمانمان معرفی کند.

,

, ,

لاریجانی اضافه کرد: اما گاهی نسبت به این موج انقلابی و مثبت در کشور کم توجهی و ظلم شده است چرا که در نخستین روزهای دفاع مقدس سال 77 که نیروهای داوطلب برای شرکت در جبهه حاضر می شدند برای نیروی مردمی بسیج امکان حضوردر جبهه ها فراهم نبود در آن روزها  بنی صدر فرماندهی کل قوا را به عهده داشت و به بسیج اجازه حضور در صحنه جنگ با دشمن را نمی داد.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از عزل بنی صدر از مقام ریاست جمهوری به خاطر رفتارهای ناشایستش فضا برای حضور بسیج در جبهه ها فراهم شد، گفت: به خاطر حضور بسیج  در صحنه جنگ به فاصله اندکی آبادان و خرمشهر را فتح کردیم.

, رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از عزل بنی صدر از مقام ریاست جمهوری به خاطر رفتارهای ناشایستش فضا برای حضور بسیج در جبهه ها فراهم شد، گفت: به خاطر حضور بسیج  در صحنه جنگ به فاصله اندکی آبادان و خرمشهر را فتح کردیم.,

وی خاطر نشان کرد: نیروی مردمی بسیج  یک امر مهم و مسلم در در پیروزی دفاع مقدس است و این مسئله مبدل به یک پیشینه درخشان برای بسیج شد و پس از دفاع مقدس، مسئله جهاد سازندگی و توجه به مشکلات کشور راه را برای حضور فعال و مداوم بسیج حتی در دانشگاه و امور فرهنگی و اقتصادی باز کرد.

,

لاریجانی با بیان اینکه همه این مسائل تبدیل به یک ماموریت مهم و حیاتی برای نهاد برخاسته از دل مردم شد، ادامه داد: این ماموریت و رسالت تا امرو ز همجنان ادامه دارد، این مسئله به وضوح روشن است که بسیج در شئون مختلف نقش اسوه ای داشت.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی  افزود: نهاد برخاسته از مردم در همه فراز و نشیب های مختلف سیاسی، بین المللی و داخلی و دفاع از انقلاب به نحو شایسته ای ماموریتش را به ثمر رساند.

, رئیس مجلس شورای اسلامی  افزود: نهاد برخاسته از مردم در همه فراز و نشیب های مختلف سیاسی، بین المللی و داخلی و دفاع از انقلاب به نحو شایسته ای ماموریتش را به ثمر رساند.,

وی  با ذکر این مطلب که امروز بسیج با این عقبه تاریخی می خواهد یک حرکتی را آغاز کند، تاکید کرد: ما در بطن جامعه با مشکلاتی در عرضه سیاست، اقتصاد و فرهنگ روبرو هستیم که بسیج باید متناسب با آن این دغدغه ها برنامه ریزی کند.

,

**در بخش دیگری از این همایش ، در حضور علی لاریجانی و سردار نقدی از تعدادی روابط عمومی برتر که زحمات زیادی در عرصه کاری خود کشیده بودند، تقدیر و تشکر به عمل آمد و به رسم یادبود هدایای به آن ها اهدا شد.

, **در بخش دیگری از این همایش ، در حضور علی لاریجانی و سردار نقدی از تعدادی روابط عمومی برتر که زحمات زیادی در عرصه کاری خود کشیده بودند، تقدیر و تشکر به عمل آمد و به رسم یادبود هدایای به آن ها اهدا شد., **در بخش دیگری از این همایش ، در حضور علی لاریجانی و سردار نقدی از تعدادی روابط عمومی برتر که زحمات زیادی در عرصه کاری خود کشیده بودند، تقدیر و تشکر به عمل آمد و به رسم یادبود هدایای به آن ها اهدا شد.,

**یکی دیگر از برنامه‌های این همایش که در بخش پایانی برگزار شد، اجرای زنده حامد زمانی بود. این خواننده ارزشی کشور با ظاهری بسیجی وار، با لباس فرم بسیج و سوار بر روی موتور سیکلت سنگین به روی صحنه رفت و اثر جدیدش را اجرا کرد.

, **یکی دیگر از برنامه‌های این همایش که در بخش پایانی برگزار شد، اجرای زنده حامد زمانی بود. این خواننده ارزشی کشور با ظاهری بسیجی وار، با لباس فرم بسیج و سوار بر روی موتور سیکلت سنگین به روی صحنه رفت و اثر جدیدش را اجرا کرد.,

**در پایان این اجرا از حامد زمانی و تعدادی از فعالان رسانه ای که در پوشش اخبار بسیج و حوادث غزه تلاش داشته اند، تشکر شد.

, **در پایان این اجرا از حامد زمانی و تعدادی از فعالان رسانه ای که در پوشش اخبار بسیج و حوادث غزه تلاش داشته اند، تشکر شد.,

**مراسم رزم آوران بسیجی که با حضور جالب تعدادی از بسیجیان و نمایش رزمشان همراه بود از جمله برنامه هایی بود که توجه حضار را به خود جلب کرد.  بسیجیان در این مکان محدود به انجام برخی حرکات نمایشی و رزم شهری پرداختند.

, **مراسم رزم آوران بسیجی که با حضور جالب تعدادی از بسیجیان و نمایش رزمشان همراه بود از جمله برنامه هایی بود که توجه حضار را به خود جلب کرد.  بسیجیان در این مکان محدود به انجام برخی حرکات نمایشی و رزم شهری پرداختند., **مراسم رزم آوران بسیجی که با حضور جالب تعدادی از بسیجیان و نمایش رزمشان همراه بود از جمله برنامه هایی بود که توجه حضار را به خود جلب کرد.  بسیجیان در این مکان محدود به انجام برخی حرکات نمایشی و رزم شهری پرداختند.,

**در پایان این همایش کیک بزرگی به مناسبت پیروزی مردم غزه بر رژیم کودک کش بین افراد توزیع شد که بر روی آن نمادی از بیت المقدس حک شده بود. یکی از حواشی این همایش این بود که به دلیل حجم بزرگ کیک ، امکان آوردن آن به سالن همایش نبود که ناگهان علی فضلی با مشاهده این صحنه به سمت درب ورودی رفت و با جدا کردن در از محل خودش کیک را به داخل همایش آورد.

, **در پایان این همایش کیک بزرگی به مناسبت پیروزی مردم غزه بر رژیم کودک کش بین افراد توزیع شد که بر روی آن نمادی از بیت المقدس حک شده بود. یکی از حواشی این همایش این بود که به دلیل حجم بزرگ کیک ، امکان آوردن آن به سالن همایش نبود که ناگهان علی فضلی با مشاهده این صحنه به سمت درب ورودی رفت و با جدا کردن در از محل خودش کیک را به داخل همایش آورد.,

, , ,

, ,

در اینجا می‌توانید اجرای حامد زمانی و گزارش تصویری این همایش را مشاهده کنید.

, در اینجا می‌توانید اجرای حامد زمانی و گزارش تصویری این همایش را مشاهده کنید., در , اینجا, اینجا, می‌توانید اجرای حامد زمانی و گزارش تصویری این همایش را مشاهده کنید., گزارش تصویری,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه