اخبار داغ

نماینده اصلاح‌طلب اهر و هریس:

در خصوص پذیرش FATF نظری ندارم/ این همه سر و صدا برای یک لایحه لازم نیست/ علی لاریجانی هیچ‌گاه در مجلس سخن دروغ بر زبان نمی‌آورد

در خصوص پذیرش FATF نظری ندارم/ این همه سر و صدا برای یک لایحه لازم نیست/ علی لاریجانی هیچ‌گاه در مجلس سخن دروغ بر زبان نمی‌آورد
عبدالهی گفت: دولت و مجلس نیز لایحه‌ای در خصوص FATF مشخص کرده و پیگیر قضیه هستند و موافقت یا مخالفت با این موضوع در رای‌گیری‌های مجلس مشخص خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بیت‌الله عبدالهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در پاسخ به این سوال که آیا کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم و پالرمو، حزب الله لبنان را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: خیر از نظر بنده حزب الله لبنان به هیچ وجه به عنوان یک گروه تروریستی معرفی نخواهد شد زیرا این حزب به عنوان یک نهضت آزادی بخش در حال فعالیت است، گروه‌های تروریستی برای مردم جهان تعریف شده‌اند از جمله داعش و القاعده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: آمریکا هیچ‌گاه نخواهد توانست حزب الله لبنان را به عنوان تروریست معرفی کند، بنابراین آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند هرچند باید این را هم در نظر داشته باشیم که اگر آمریکا بخواهد این کار را بکند و بر روی این موضوع پافشاری نماید شاید بتواند خواسته‌ی خود را عملی کند.

,

عضو فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که آیا با پذیرش FATF موافق است یا خیر، تاکید کرد: بنده الان هیچ نظری در رابطه با این موضوع ندارم، زیرا باید این لایحه در مجلس به طور کامل و دقیق مورد برسی قرار گیرد تا نتیجه‌ی آن معلوم و اعلام شود.

,

وی خاطرنشان ساخت: FATF بنابر سخنانی که در مجلس گفته شد قانون مبارزه با تروریست و پولشویی می‌باشد، که البته قبلا هم قانون مبارزه با پولشویی وجود داشت و در دست اصلاح بود.

,

عبدالهی با اشاره به این که رهبر انقلاب رسیدگی به موضوع FATF را به دولت محول کرده‌اند، متذکر شد: دولت و مجلس نیز لایحه‌ای برای این موضوع مشخص کرده و پیگیر قضیه هستند و موافقت یا مخالفت با این موضوع در رای‌گیری‌ها مشخص می‌شود پس دلیلی ندارد که این همه سرو صدا در رابطه با این موضوع به گوش برسد.

,

وی با بیان اینکه لاریجانی هیچ‌گاه در مجلس سخن دروغ به زبان نمی‌آورد در نتیجه باید به این موضوع کمی فرصت داد تا ببینیم پایان این تصمیم‌گیری‌ها به کجا ختم می‌شود، توضیح داد: با این حال چنانچه ما با این قضیه مخالفت کنیم و حزب الله را به عنوان گروه تروریستی نپذیریم از طرف آمریکا به عنوان تروریست معرفی خواهیم شد، بر همین اساس باید همه‌ی جوانب در نظر گرفته شود چون ما خودمان مخالف تروریست هستیم.

,

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز داشت: تا زمانی که آمریکا در ذهن خود به چنین موضوعی بپردازد که بر همه سلطه داشته باشد، این مشکلات هم بر سر جای خود خواهند بود لذا ما باید هوشیار باشیم تا علاوه بر اینکه به عنوان یک گروه تروریستی معرفی نشویم از حزب الله نیز حمایت کرده و نگذاریم به عنوان تروریست شناخته شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه