اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی:

شورای تامین در صورت ابلاغ با همفکری دستگاه‌های استان محل تجمعات را مشخص می‌کند

شورای تامین در صورت ابلاغ با همفکری دستگاه‌های استان محل تجمعات را مشخص می‌کند
شهرتی‌فر گفت: مصوبه‌ی تعیین محل تجمعات مردمی اخیراً در هیئت دولت مطرح شده و در آینده در صورت ابلاغ سیاست‌ها، شورای تامین نسبت به تعیین محل تجمعات در اقصی‌نقاط استان اقدام خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور ورزشگاه‌های دستجردی، تختی، معتمدی، آزادی و شهید شیرودی، بوستان‌های گفت‌وگو، طالقانی، ولایت، پردیسان، هنرمندان، شهر و ضلع شمالی مجلس شورای اسلامی به عنوان محل‌های مناسب تجمع در کلانشهر تهران تعیین شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

همچنین در این جلسه مقرر شد  در سایر شهرها، شوراهای تأمین برای شهرهای با جمعیت کمتر از یک میلیون نفر، یک محل و با جمعیت بیش از آن، دو محل را با لحاظ شرایط ایجابی و سلبی از قبیل قابل دسترس و داخل محیط شهری بودن و متناسب بودن وسعت محل اجتماع با جمعیت تعیین کنند.

,

در راستای اطلاع از مکان‌های در نظر گرفته شده برای تبریز گفت‌وگویی با رحیم شهرتی‌فر داشتیم که در آن معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سیاست مصوب بایستی به استان ابلاغ شود تا مسئولان درصدد اجرای آن برآیند، عنوان کرد: در صورت تصویب دولت، شورای تامین با برگزاری جلسات و همفکری با نهادها و دستگاه‌های متعدد، محل‌های مناسبی را تعیین خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه