اخبار داغ

از نابسامانی امورتا «پورنوگرافی» دررزومه طراح پوستر رویداد همدان2018

از نابسامانی امورتا «پورنوگرافی» دررزومه طراح پوستر رویداد همدان2018
رویداد «همدان 2018» با اتفاقات و حواشی بسیاری تا به امروز مواجه بوده اما این روزها پای گرافیستی به این رخداد باز شده که در رزومه کاری خود طراحی‌های «پورن» نیز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،از آن روزی که داستان رویداد «همدان2018» آغاز شد دسته گل های مدیران و تصمیم گیری چشم دربیارشان یکی پس از دیگری به چشم آمد این در حالی است که هیچ کس تا امروز از جزئیات این اتفاق نیز با خبر نیست و به کسی هم هیچ اطلاعاتی از جزئیات این رویداد داده نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

پس از اعلام همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشوهای آسیایی در سال 2018 و برگزاری نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری  UNWTOدر همدان واژه «همدان 2018» از دهان مدیران همدانی نمی‌افتد.

,

 

,

این روزها از برگزاری یک جشن و دورهمی کوچک تا آسفالت کردن خیابان ها و صبحانه کاری مدیران در همدان با عنوان

,

«همدان2018» به سمع و نظرمردم می‌رسد، عنوانی که صرفا یک عنوان است و بس.

,

 

,

تصمیمات مشعشع مدیران همدانی از جایی آغاز شد که گویا لوگوی این رویداد در یک ساعت طراحی و سپس کپی کاری این لوگو رسانه‌ای و مورد اعتراض همگان قرار گرفت.

,

 

,

با رونمایی از لوگو و رو شدن برخی اتفاقات معلوم شد اصلا برای طراحی لوگو هیچگونه فراخوان داده نشده و این لوگو در کمتر از یک ساعت توسط طراحی و یا میتوان گفت از روی یک لوگوی دیگربا ویرایش جزئی ارائه شده است.

,

 

,

همه این‌ها در حال بود که برای اولین بار در تاریخ لوگوی یک رویداد در استودیوی تلوزیونی شبکه همدان و بدون حضور رسانه‌‍‌ها برگزار شد که در نوع خود بسیار عجیب بود.

,

 

,

پس از آن، اقدامات بی هدف و بی نتیجه مدیران گردشگری به پایان نرسید و دست اندرکاران این رویداد پس از حضور در نمایشگاه گردشگری در تهران این بار در اتفاقی خارق العاده با صرف هزینه های هنگفتی آنتن زنده شبکه نهال را بدست گرفتند و در کنار شخصیت‌های عروسکی دربرنامه زنده برای کودکانی که سنشان دو رقمی نشده از رویداد «همدان2018» و چگونگی نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری UNWTO سخن گفتند،"تلخند" گفته می‌شود یکی از خردسالان حاضر در نمایشگاه نیز با ارائه مطالبی پیوست فرهنگی سطح بالایی را به مدیران گردشگری ارائه کرده است.

,

 

,

این اتفاقات به خوبی نشان می‌دهد که مدیران استانی صرفا بدنبال شانه خالی کردن و رفع تکلیف وارد میدان شده و گویی هیچ گونه تعلق خاطری به چگونگی خروجی کار ندارند و اینجا آنچه که حیف و میل می‌شود میلیون ها تومان هزینه ایست که از بیت المال برای صرف آنتن زنده و اتفاقات دیگر می‌شود.

,

 

,

این تنها آغاز این اتفاقاتی است که میتوانست مقدمه ای برای نمایان کردن وضعیت نابسامان این رویداد در همدان باشد.

,

 

,

از دیگر اتفاقات عجیب و غریب یک رویداد بین المللی می‌توان به عقب انداختن زمان برگزاری اش نیز اشاره کرد که در تصمیمی غیرمترقبه اعلام شده که این رویداد از تیر ماه به شهریور ماه منتقل شده است که این اتفاق این سوال را به ذهن متبادر می‌کند که چگونه ممکن ست چنین رویداد مهمی به یکدفعه و به همین راحتی دو ماه به تاخیر بیفتد.

,

 

,

این پایان اتفاقات و تصمیمات عجیب مدیران همدان نیست، چهار روز پیش یعنی 19 خرداد ماه 97 همزمان با رونمایی از پوستررویداد «همدان2018»از طراح این پوستر هم رو نمایی شد فارغ از آنکه گویا برای طراح این پوستر نیز فراخوانی داده نشده و طراحی پوستربه یکی از منتقدین لوگوی این رویداد سپرده شده است.

,

 

,

همه این ها در حالی است که گویا مدیرانی که این طراح را انتخاب کرده اند نه تنها از رزومه کاری او با خبر نیستند بلکه تلاشی نیز برای این امر نکرده اند، چرا که با جست‌وجویی ساده متوجه شدیم که متاسفانه این گرافیست در سابقه کاری خود طراحی «پورن» نیز داشته و در صفحه خودش نیز منتشر کرده است.

,

 

,

گفتنی است مستندات طرح‌های این گرافیست در حوزه «پورن» نزدپایگاه خبری نافع محفوظ است.

,

 

,

حالا باید دید دست اندرکاران رویداد «همدان 2018» چه جوابی برای این فاجعه دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه