اخبار داغ

عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با دانا:

امسال افزایش قیمت بنزین نداریم/ دولت نظری داشته باشد باید با مجلس در میان بگذارد

امسال افزایش قیمت بنزین نداریم/ دولت نظری داشته باشد باید با مجلس در میان بگذارد
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این روزهای بحث های سهمیه بندی و افزایش نرخ سوخت در برخی از رسانه ها مطرح است که واقعیت ندارد ، در سال جاری نه سهمیه بندی خواهیم داشت نه اینکه قیمت بنزین افزایش پیدا می کند.
[

علی گل‌مرادی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین در کشور اظهارداشت: موضوع سهمیه بندی بنزین به صورت جدی مورد و بحث وبررسی در مجلس قرار نگرفته است و در جلسات کمیسیون انرژی نیز بحثی در این رابطه مطرح نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه در وزارت نفت هم چنین موضوعی مطرح نشده است، گفت: نمایندگان حاضر در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلساتی که با مسئولان وزارت نفت داشته اند نیز چنین موضوعی از سوی وزارت نفت مطرح نشده است.

,

 

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: این روزهای بحث های سهمیه بندی و افزایش نرخ سوخت در برخی از رسانه ها مطرح است که واقعیت ندارد ، در سال جاری نه سهمیه بندی خواهیم داشت نه اینکه قیمت بنزین افزایش پیدا می کند.

,

 

,

گل مرادی در پایان گفت: اگر دولتی ها و وزارت نفت در این باره نظری دارند حتما باید با مجلس در میان بگذارند که تا به امروز چنین موضوعی در مجلس مطرح نشده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه