اخبار داغ

سروری: مردم ما فرقی با اوایل انقلاب نکرده‌اند

سروری: مردم ما فرقی با اوایل انقلاب نکرده‌اند
دبیر کل جمعیت رهپویان گفت: بهترین اقدام در مواجهه با توطئه دشمنان در دلسرد کردن مردم این است که مسئولان به تحلیل واحد در مسائل سیاست خارجی و داخلی، حقوق بشر و فرهنگی برسند، وجود تحلیل واحد دشمن را در رسیدن به اهداف خود در کشور ناامید می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با میزان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از نظام بیان داشت: برخی مسئولان با بعضی اظهارات و ا قدامات‌شان به تعبیری پیاده نظام دشمن هستند و با رفتارهای خود  مردم را نیز دچار چنددستگی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: بهترین اقدام در مواجهه با توطئه دشمنان در دلسرد کردن مردم این است که مسئولان نظام به تحلیل واحد در مسائل سیاست خارجی و داخلی، حقوق بشر و فرهنگی برسند، وجود تحلیل واحد  دشمن را در رسیدن به اهداف خود در کشور ناامید می‌کند.
,
,
 
,
سروری خاطر نشان کرد: به‌طور مثال اگر درباره  برجام، یک تحلیل بین همه مسئولان وجود داشته باشد طبیعتاً دشمن کار بسیار سختی برای نفوذ در کشور دارد.
,

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم ما فرقی با اوایل انقلاب نکرده اند بلکه مقاوم‌تر شده اند. اگرمردم ببینند بعضی از مدیران و مسئولان‌شان تحلیلی را که دشمن دارد، درسر دارند و نمی‌توانند در یک صف واحدی حرکت کنند، دچار اعوجاج و تردید می‌شوند و چنین مواردی آفت‌های بزرگی را برای بر هم زدن انسجام در پی دارد. و به جای هم‌افزایی، واگرایی را به دنبال می‌آورد.
,
,

سروری تاکید کرد: مردم در فرصت‌های مختلف و بزنگاه‌های گوناگون نشان داده اند که هنوز به انقلاب و رهبری دل داده اند. لذا با وجود وحدت و انسجام بین مسئولان کشور سریع‌تر می‌تواند مسیر رشدو توسعه را طی کند.
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه