اخبار داغ

با جام جهانی 2018 روسیه؛

تب فوتبال/بررسی عملکرد تیم ملی در جام های جهانی

تب فوتبال/بررسی عملکرد تیم ملی در جام های جهانی
این روزها تب فوتبال نه تنها در ایران بلکه در کل جهان بالا رفته است، کمتر از یک هفته دیگر تا شروع مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه باقی ست که تیم ملی ایران همانند دوره قبل با همراهی کارلوس کی روش در این مسابقات حاضر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، تیم ملی ایران نخستین تیمی بود که برای شرکت درمسابقات جام جهانی 2018 روسیه خود را به این کشور رساند، اگر به پیشینه حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال به پنج دوره که شامل یک دوره قبل از انقلاب (جام جهانی 1978 آرژانتین) و چهار دوره بعد از انقلاب ( جام جهانی 1998 فرانسه، جام جهانی 2006 آلمان، جام جهانی 2014 برزیل و جام جهانی 2018 روسیه) نگاهی مختصر بی اندازیم شاهد تلاش های فراوان ورزشکاران خود در این میادین وهمچنین سعی و کوشش آنها در بالا نگه داشتن پرچم مقدس ایران اسلامی در این تورنمنت جهانی خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

ایران درمسابقات جام جهانی 2014 برزیل گرچه نتوانست به مراحل بالاتر راه یابد اما به معنای واقعی کلمه خوش درخشید و نشان داد که فوتبال ایران می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و در جهان جایگاهی برای خود پیدا کند.

,

 

,

تماشاگران که در جام جهانی پیش بعنوان یار دوازدهم تیم ملی ایران نام گرفتند، جایگاه ویژه ای در ورزش کشورمان بخصوص فوتبال دارند و می توان گفت همه تماشاگران فرقی هم نمی کند بزرگ یا کوچک، پیر یا جوان، زن یا مرد همه و همه حامی و پشتیبان تیم های ملی ایران به ویژه فوتبال محسوب می شوند این مهم خود نقطه عطفی ست که باید آن را به فال نیک گرفت، تا وقتی این تماشاگران در صحنه حضور دارند و مقتدرانه به تشویق تیم های ملی ایران می پردازند، ورزش ما در میادین مختلف حضور پر رنگ و همراه با درخشش خواهد داشت.

,

 

,

در طی حضور تیم ملی فوتبال ایران در5 دوره از جام جهانی فوتبال بیشترین بازی را به ترتیب، مهدی مهدوی کیا (6 بازی 1998 تا 2006)، آندرانیک تیموریان (6بازی 2006 تا 2014)، علی دایی ( 5 بازی 1998 تا 2006) و جواد نکونام ( 5 بازی 2006 تا 2014) داشته اند و نیز به ترتیب گلزنانی که در این مسابقات موفق به گلزنی شده اند، ایرج دانایی ( 1گل 1978)، حسن روشن ( 1 گل 1978)، حمید استیلی ( 1 گل 1998)، مهدی مهدوی کیا ( 1 گل 1998) ، یحیی گلمحمدی (1گل 2006) ، سهراب بختیار زاده ( 1گل 2006) و رضا قوچان نژاد (1گل 2014).

,

 

,

 کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد که با گروه سختی هم گروه شده اما گروه مرگ نیست وهمچنین معتقد است تیم ملی فوتبال ایران در بهترین شرایط و موقعیت خود قرار گرفته و از همه لحاظ آماده می باشد، که این نوید را به مردم فوتبال دوست کشور ایران می دهد در ایام برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه 2018 شاهد نتایج دلچسب و رازی کننده و بازی های زیبا از سوی آنها باشند.

,

 

,

علیرضا بیرانوند دروازه بان جوان تیم ملی فوتبال ایران بازی با مراکش را نوعی بازی فینال برای تیم ملی عنوان کرد.

,

 

,

اشکان دژاگه هافبک هجومی تیم ملی فوتبال ایران نیز معتقد است امروز پیروزی مقابل هیچ تیمی آسان نیست و فوتبال تغیر کرده است حتی برای تیم های بزرگ که نمی توانند به آسانی تیم های کوچک را شکست دهند.

,

 

,

پژمان منتظری به تیم ایران امیدوار است و نیز اعتقاد دارد، بازی کردن در برابر تیم های بزرگ تجربه و ماجرا جویی ارزشمندی برای این بازیکنان جویای نام خواهد بود.

,

 

,

علی جوادی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در گفتگویی که با خبرگزاری اسپوتنیک داشت به بررسی مسائل مختلف تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

,

 جوادی معتقد است همانطور که تمامی کارشناسان دنیا اعلام کردند گروه ما گروه دشواری است، روسیه در گروه اول این رقابت ها قرار دارد و ما می توانستیم با کمی شانس در این گروه جایگزین عربستان شویم و در کنار روسیه قرار بگیریم، اما در گروه دوم این رقابت ها در کنار بهترین تیم های اروپا و آفریقا قرار گرفتیم.

,

 جوادی در ادامه افزود، بازی با این سه می تواند چالش بزرگی رای فوتبال ما باشد، اما امیدواریم بچه ها و کادر خوب تیم ملی فوتبال و به طور کلی دست اندر کاران و اهالی فوتبال دست به دست هم داده تا اتفاق خوب برای فوتبال ما در روسیه رخ دهد.

,

 

,

 

,

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه در گروه دوم این رقابت ها با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم گروه شد که تیم ملی کشورمان به همراه کشورهای دانماک، ایسلند، کاستاریکا،سوئد، تونس، مصر و سنگال در سبد سوم بود در قرعه کشی شرکت کرد.

,

 

,

بازی اول تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه روز 25 خرداد 1397 ساعت 19:30 برابر مراکش در ورزشگاه کریستوفسکی سن پترزبورک روسیه، بازی دوم تیم ملی روز 30 خرداد 1397 ساعت 22:30 برابر اسپانیا در ورزشگاه لوژنیکی مسکوروسیه  و بازی سوم تیم ملی روز چهار تیر 1397 ساعت 22:30 در ورزشگاه مورد وویا آرنا سارانسک روسیه برگزار خواهد شد.

,

   انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه