اخبار داغ

گلایه رئیس کل دادگستری قزوین:

مدیران برای بازگشایی چاه‌های غیرمجاز نامه ننویسند/ 140 چاه غیرمجاز مسدود می‌شود

مدیران برای بازگشایی چاه‌های غیرمجاز نامه ننویسند/ 140 چاه غیرمجاز مسدود می‌شود
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مسئولان برای بازگشایی مجدد چاه‌های غیرمجاز به دستگاه قضایی نامه می‌نویسند که انتظار می‌رود حداقل مسئولان در اجرای قانون در کنار دستگاه قضایی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی، رئیس کل دادگستری قزوین صبح امروز در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان بویین زهرا که در یکی از تالارهای پذیرایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی بود تا مومنان هم از فیوضات این ماه بهرمند شوند و هم با کمک‌های مالی خود شرایط آزادی تعدادی محکوم مالی و محکوم جرائم غیر عمد را فراهم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: کار نیکو و خیر ثمرات بسیار فراوانی در جامعه دارد و موجب تقویت صمیمیت و افزایش دوستی‌ها، ترویج فرهنگ کار خیردر جامعه، آرامش روحی و روانی، تحقق عدالت، کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی و فصل خصومات در جامعه می‌شود. 

این مسئول ابراز کرد: زمانی که یک انسان دست یک نیازمند را می‌گیرد و به او خیر می‌رساند در واقع به خودش نیکی و خیر کرده است؛ چون با این عمل موجب بخشیده شدن گناهان و خطاهای خود از درگاه خدای متعال می‌شود. 

مقام ارشد قضایی استان با بیان این که امسال جشن گلریزان در تمامی شهرستان‌های استان و یک بخش برگزار می‌شود، ابراز کرد: کمک‌های مالی شما خیران عزیز برای مجرمان خشن و کسانی که به عمد مرتکب جرائم متعدد می‌شوند، نیست بلکه برای محکومین نیازمندی است که بر اثر یک حادثه، غفلت و ناآگاهی دچار مشکل شده اند و نیاز مالی آنها را زندانی کرده است. 

مسئولان به دنبال دور زدن قانون نباشند
قدرتی به آزادی 309 نفر از محکومین استان در سال 96 اشاره کرد و بیان کرد: هم اکنون 330 نفر از زندانیان استان نیازمند کمک مالی هستند که امیدواریم با تلاش خیرین و دستگاه قضایی بتوانیم موجبات آزادی این افراد را فراهم نماییم که مجموع بدهی این افراد 34 میلیارد تومان است. 

وی تصریح کرد: امروز همه ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در پست‌های مختلف مدیریتی قرار گرفته ایم، پس همه ما باید برای حفظ نظام و انقلاب تلاش کنیم و در جهت رفع معضلات و مخاطرات اجتماعی گام‌های موثر، علمی و عملی برداریم و نگذاریم دشمنان قسم خورده این نظام از طریق برخی ضعف‌های کوچک ما، آسیبی بزرگ وارد کند. 

رئیس کل دادگستری قزوین از نابودی دشت حاصلخیز بوئین زهرا به خاطر کمبود آب ابراز نگرانی کرد و افزود: امروزه بحران کمبود آب در کشور بسیار جدی و خطرناک است؛ اما متاسفانه مسئولان هم بحران آب را جدی نگرفته اند و اقدامات موثری را در این جهت شاهد نیستیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: برداشت بی رویه آب از سفره‌های زیر زمینی توسط چاه‌های غیر مجاز موجب بحران در دشت قزوین و کشاورزی این استان شده است.

این مسئول تصریح کرد: شاهد این هستیم که مسئولان برای بازگشایی مجدد چاه‌های غیرمجاز به دستگاه قضایی نامه می‌نویسند که انتظار می‌رود حداقل مسئولان در اجرای قانون در کنار دستگاه قضایی باشند و به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از اجرای قانون نباشند. 

قدرتی در پایان گفت: دستگاه قضایی با جدیت موضوع انسداد چاه‌های غیرمجاز را دنبال می‌کند به طوری که از حدود 1500 چاه غیرمجاز استان تنها حدود 140 چاه مسدود نشده مانده که در هفته‌های آینده این چاه‌ها نیز مسدود می‌شود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, مسئولان به دنبال دور زدن قانون نباشند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه