اخبار داغ

ترامپ: تهدید اتمی کره شمالی دیگر وجود ندارد

ترامپ: تهدید اتمی کره شمالی دیگر وجود ندارد
رئیس‌جمهور آمریکا پس از بازگشت از سفرش به سنگاپور و امضای سند مشترک بین او و کیم جونگ اون، مدعی شده که «تهدید اتمی کره شمالی دیگر وجود ندارد».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس‌جمهور آمریکا بلافاصله پس از بازگشت به واشنگتن از سفر سه روزه خود به سنگاپور و دیدار با رهبر کره شمالی، درباره برنامه اتمی این کشور اظهارنظری جنجالی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آمریکا , کره شمالی,

هواپیمای حامل دونالد ترامپ، دقایقی قبل وارد واشنگتن شد تا سفر 6 روزه او به کانادا و سنگاپور پایان یابد؛ سفری که با شرکت در نشست جنجالی گروه 7 در کانادا شروع شد و به دیدار با رهبر کره شمالی ختم شد.

,

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی وارد واشنگتن شد که خبرنگاران حاضر در فرودگاه با صدای بلند از او درباره سفرش سوال می‌کردند.

,

ترامپ در پاسخ به آنها یک جمله معنادار گفت: «سه روز عالی داشتم».

,

بسیاری از خبرنگاران آمریکایی در شبکه‌های اجتماعی، تاکید ترامپ بر این سه روز را تاییدی بر نشست جنجالی او در کانادا و خرسندی او از حضور  در سنگاپور خواندند.

,

رئیس‌جمهور آمریکا بلافاصله و همزمان با ورودش به واشنگتن، درباره کره شمالی توئیت هم کرد.

,

او نوشت: «اکنون همه احساس امنیت بیشتری دارند. تهدید اتمی کره شمالی دیگر وجود ندارد. دیدار با کیم جونگ اون تجربه‌ای جالب و بسیار مثبت بود. کره شمالی پتانسیل عظیمی برای آینده دارد». 

,

وی افزود: «قبل از اینکه به منصب (ریاست جمهوری) برسم، مردم فکر می‌کردند که ما در آستانه جنگ با کره شمالی هستیم. رئیس‌جمهور اوباما گفت که کره شمالی بزرگترین و خطرناک‌ترین مشکل ما است. دیگر این چنین نیست. امشب آسوده بخوابید».

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه