اخبار داغ

ترافیک هراز سنگین شد

ترافیک هراز سنگین شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در محدوده گزنک تا آب‌اسک محور هراز به‌صورت سنگین و در محدوده ورودی محور کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محدوده گزنک تا آب‌اسک محور هراز به‌صورت سنگین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به تردد نیمه‌سنگین خودروها در محدوده ورودی محور کندوان، گفت: آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت پرحجم و روان است.

,

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در محورهای مازندران از ظهر امروز آغاز شد، افزود:تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 روز یک‌شنبه از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر ممنوع است.

,

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه23، ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه 24 و جمعه 25 و همچنین از ساعت 6 صبح روز شنبه 26 تا ساعت 12 روز یک‌شنبه 27 خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

,

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه24، جمعه25 و شنبه 26 خرداد ماه امسال ممنوع است.

,

این مسؤول افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز پنج‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز پنج‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

,

قدمی گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

,

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین در صورت بروز حجم ترافیک در محور کیاسر بحث محدودیت یک‌طرفه شدن این محور به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار می‌گیرد.

,

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه در این مدت مسافران قبل از تردد در محورهای استان وضعیت راه‌ها را استعلام کنند، گفت: مسافران درصورت امکان از محور سوادکوه برای تردد استفاده کنند.

,

قدمی گفت: پیش‌بینی ما این است تا پایان تعطیلات عید سعید فطر شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه