اخبار داغ

پروفسور سمیعی:

تمرکز افکار رمز سلامت ذهن/ نباید از شاخه ای به شاخه دیگر پرید

تمرکز افکار رمز سلامت ذهن/ نباید از شاخه ای به شاخه دیگر پرید
اسطوره پزشکی جهان با بیان اینکه تمرکز افکار رمز سلامت ذهن است، گفت: نباید از شاخه ای به شاخه دیگر پرید تا بتوان به ابزار توسعه و رشد و تعالی ایران اسلامی در جایگاه یک نخبه علمی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا پروفسور مجید سمیعی در گفت و گو با «دیارباران» از گیلان، در مورد وضعیت زیر ساخت های بهداشت و درمان در گیلان و به ویژه شهرستان رشت، اظهار کرد: برای خروج از زیر سایه مشکلات و برخورداری از بستری جدید و مطلوب باید افکار را از مسیر مرور گذشته خارج و در مسیر تعالی و رشد فردا با ترسیم آینده ای درخشان متمرکز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, «دیارباران»,
 
,
وی با بیان اینکه تمرکز افکار رمز سلامت ذهن است، گفت: نباید از شاخه ای به شاخه دیگر پرید تا بتوان به ابزار توسعه و رشد و تعالی ایران اسلامی در جایگاه یک نخبه علمی رسید.
,
 
,
نقش مخرب بازی های کامپیوتری
, نقش مخرب بازی های کامپیوتری,
 
,
اسطوره پزشکی جهان تصریح کرد: جوانان ایران زمین به عنوان جویندگان واقعی علم در جریان تعالی ایران اسلامی در دنیا با کسب رتبه های بالا در المپیاد های داخلی و به خصوص خارجی در حوزه سلامت ذهن کمبودی ندارند.
,
 
,
پروفسور سمیعی با تاکید بر اینکه بازی های کامپیوتری در بارورسازی اذهان کودکان و نوجوانان در بیشتر مواقع نقش مخربی دارد، خاطر نشان کرد: خانواده ها باید با کنترل رفتار فرزندان خود سلامت ذهن و بارور سازی تفکرات آنها را در جریانی درست هدایت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/پ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه