اخبار داغ

مهرداد سعدی نژاد از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی سکان دار ورزش نهاوند شد

مهرداد سعدی نژاد از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی سکان دار ورزش نهاوند شد
آئین تودیع و معارفه سرپرستان سابق و جدید اداره ورزش و جوانان نهاوند با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و تنی چند از مسئولان و اعضای هیئات ورزشی این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، در این مراسم که صبح امروز با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، کشکولی رئیس حراست و چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل و تنی چند از پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی به میزبانی اداره ورزش و جوانان نهاوند برگزار شد، مهرداد سعدی نژاد به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند معرفی و از زحمات محرم روزبه در این اداره تقدیر به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,


مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم با تقدیر از تلاش ها و زحمات محرم روزبه افزود: سعدی‌نژاد بی تردید یکی از سرمایه‌های ورزش استان محسوب می‌شود. او فردی تحصیل‌کرده، بااخلاق و با تجربه است و بدون شک داشته‌های وی به پیشرفت ورزش نهاوند کمک شایانی خواهد کرد.

,
,


گفتنی است مهرداد سعدی نژاد از قهرمانان به نام کشتی کشور و شهرستان نهاوند است که قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد و در مقطعی نیز به عنوان مربی در تیم ملی کشتی زاد فعالیت کرده است.
همچنین سعدی‌نژاد در مقطعی نیز دبیر هیأت کشتی استان همدان بوده است.

,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه