اخبار داغ

با همکاری سپاه پاسداران، آستان قدس رضوی و کمیته امداد؛

توزیع بیش از 81 هزار پرس غذای گرم بین مددجویان شیعه و سنی/ استقرار 4207 پایگاه جمع آوری در روز عید فطر

توزیع بیش از 81 هزار پرس غذای گرم بین مددجویان شیعه و سنی/ استقرار 4207 پایگاه جمع آوری در روز عید فطر
قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و ۲۰۷ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان در روز عید فطر برای کمک به تهیه جهیزیه، ساخت مسکن، هزینه های درمانی و آموزشی مددجویان و خانوارهای نیازمند مستقر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید نجفی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص نحوه جمع آوری زکات فطریه مردم مسلمان و نیکوکار استان اظهار کرد: امسال براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی جمع آوری زکات فطریه توسط شورای زکات کشور که دبیرخانه آن کمیته امداد است انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,


وی گفت: باتوجه به برگزاری جلسات استانی مقرر شد که صرفا جمع آوری زکات فطره با آرم مخصوص دبیرخانه زکات این استان صورت پذیرد.

,
,


این مسئول  با اشاره اعلام میزان زکات فطره طبق دفتر نماینده ولی فقیه در استان افزود: سال جاری چهار هزار و ۲۰۷ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در روز عید فطر برای کمک به تهیه جهیزیه، ساخت مسکن، هزینه های درمانی و آموزشی مددجویان و خانوارهای نیازمند مستقر می‌شود.

,
,


وی ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت مردم نیکوکار استان در طرح اکرام و ایتام این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده با حامیان، مدیران دستگاه های اجرایی، نهادها، ارگان ها، موسسات خیریه، شرکت های تولیدی و خیران هزار و ۸۸۳ حامی جدید برای دو هزار و ۹۰۱ یتیم تحت حمایت این نهاد جذب شد.

,
,


قائم مقام کمیته امداد استان خاطر نشان کرد: با مشارکت مردم نیکوکار این استان در قالب طرح اطعام و افطاری دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان این نهاد صورت گرفت.

,
,


این مسئول در ادامه با اشاره به توزیع دو هزار پرس غذای گرم با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آستان قدس رضوی و کمیته امداد این استان بین خانوارهای تحت حمایت، ادامه داد: علاوه بر این هفت هزار و ۶۵۰ سبد کالا و ۸۱ هزار و ۷۴  پرس غذای گرم بین مددجویان این استان توزیع شد.
 
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه