اخبار داغ

اعلام تمهیدات ترافیکی روز عید سعید فطر در زاهدان

اعلام تمهیدات ترافیکی روز عید سعید فطر در زاهدان
رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان از تمهیدات ترافیکی در روز عید سعید فطر در مسیر های منتهی به دو محل برگزاری نماز اهل تشیع و تسنن زاهدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، علی نامدرست در خصوص تمهیدات ترافیکی روز عید سعید فطر در زاهدان اظهار کرد: در مسیر مصلی المهدی سه پارکینگ بزرگراه خلیج فارس – ابتدای بولوار پرستار، انتهای خیابان بزرگمهر و  خیابان پرستار جنب مصلی المهدی پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,


وی در خصوص جزئیات خبر فوق بیان کرد: بولوار خلیج فارس – از مقابل بیمارستان امام علی به سمت میدان دکتر حسابی زمان خروج یک طرفه خواهد بود، همچنین برای خروج بعد از نماز، خیابان بزرگمهر از تقاطع پرستار تا تقاطع پرستار تا تقاطع دانش به صورت یک طرفه و خیابان پرستار از پارکینگ تا پل زیرگذر به سمت شهرک برق ، شهرک جهاد و شهرک غدیر نیز یک طرفه خواهد شد.

,
,


رییس پلیس راهور در ادامه افزود: مسیر انتهای بولوار جمهوری محدوده تقاطع دانش به سمت انتهای بولوار جمهوری مسیر شمال به جنوب مسیر مسدود است و مسیر جنوب به شمال به صورت دو طرفه استفاده می شود.

,
,


وی گفت: به منظور جلوگیری از تداخل در میدان امام رضا و میدان پرستار در مسیرخروجی نمازگزاران، از بولوار پرستار به سمت میدان پرستار محدودیت ترافیکی اعمال می شود، همچنین در مسیر های منتهی به عیدگاه اهل سنت نیز تمهیدیات ترافیکی در نظر گرفته شده به گونه ای که مسیر خروج از میدان پرستار به سمت پل زیرگذر کمربندی هنگام خروج به صورت دو طرفه استفاده می شود .

,
,


سرهنگ نامدرست در پایان خاطر نشان کرد: زمان خروج نمازگذران اهل سنت به سمت داخل شهر هم از سمت میدان پرستار تا  میدان امام رضا(ع) و همچنین  میدان ترمینال تا تقاطع امام و بولوار سرداران شهید محدودیت ترافیکی اعمال می شود.
 
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه