اخبار داغ

پایان انتظار چهار ساله یوزها برای حضوردر آوردگاه جهانی

پایان انتظار چهار ساله یوزها برای حضوردر آوردگاه جهانی
بالاخره پس از چهار سال انتظار تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان اولین تیم به روسیه اعزام شد عصر فردا ساعت 19:30در ورزشگاه کریستوفسکی سن‌پترزبورگ به مصاف تیم ملی مراکش می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است که در صورت پیروزی در این دیدار احتمال صعود ایران به مرحله بعدی را بیشتر خواهد کرد، در غیر این صورت کار ایران سخت خواهد بود این در حالی است که مراکش نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیست و بازی ایران و مراکش بسیار حساس است و سرمربی پرتغالی ایران نیز به این موضوع کاملا واقف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,


تیم ملی ایران که از آمادگی بالایی برخوردار است و در دور قبلی ظرفیت‌ بالای خود را مقابل آرژانتین به رخ همگان کشید، اما لیونل مسی تیم آرژانیتن را از دست یوز‌های ایران نجات داد.

,
,


اما این سری خبری از لیونل مسی نیست اما ستاره‌ی دیگر فوتبال کریستین رونالدو ستاره بزرگ پرتغالی‌ها به مصاف تیم ملی ایران خواهد آمد.

,
,


همانطور که پیش از این نیز بارها اعلام شده ، ایران در غیاب سید جلال حسینی و وریا غفوری به جام جهانی اعزام شده که این تصمیم سرمربی تیم بود.

,
,


بازی دوم و سوم تیم ملی ایران هر کردام با 5 روز استراحت انجام خواهد شد و پس از دیدار با مراکش یوزهای ایران به مصاف پرتغال و اسپانیا می‌روند.

,
,


همچنین از این گروه پرتغال و اسپانیا ساعت 22:30 جمعه شب فینال زودهنگامی را در سوچی برگزار خواهند کرد.

,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه