اخبار داغ

فردا در نماز عید سعید فطر رونمایی می شود:

طراحی نرم افزار جامع موبایلی “یادگر” توسط جوان نخبه کردکوی + تصاویر

طراحی نرم افزار جامع موبایلی “یادگر” توسط جوان نخبه کردکوی + تصاویر
سیدمحمد مهدی کمالی گرافیست، تکنیسین کامپیوتر و مخترع بسته فرهنگی بیشه فریدون و نگارستان در جدیدترین طراحی، اختراع و ابتکار خود نرم افزار جامع موبایلی مذهبی “یادگر” را اختراع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ شهرستان کردکوی از دیرباز تاکنون دارای نخبگان بسیار زیادی در حوزه های علمی، ورزشی، مذهبی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

جمع بسیار زیادی از این نخبگان افتخارآفرین شهرستان کردکوی سالهاست در سطح استانی، ملی و بین المللی می درخشند.

,

یکی از جوانانی که این روزها ابتکار عمل به خرج داده و بسته فرهنگی و یا بازی بیشه فریدون را طراحی کرده که به معرفی بسیار خوب شهرستان کردکوی می پردازد.

,

وی در نسخه بعدی این بسته فرهنگی و یا بازی که نگارستان نام دارد به معرفی استان گلستان البته از زوایای مختلف می پردازد.

,

سیدمحمد مهدی کمالی گرافیست، تکنیسین کامپیوتر و مخترع بسته فرهنگی بیشه فریدون و نگارستان در جدیدترین اختراع خود نرم افزار جامع موبایلی مذهبی “یادگر” را طراحی کرد.

,

وی در تشریح جزئیات بیشتر این خبر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی رادکانا گفت: این نرم افزار یک نرم افزار موبایلی است که “یادگر” نام دارد.

, رادکانا,

این گرافیست جوان هدف خود  از اختراع این نرم افزار را تقویت، توسعه و ترویج فرهنگی اسلامی عنوان کرد.

,

کمالی با بیان اینکه امروزه انواع و اقسام نرم افزارهای موبایلی مربوط به اذکار بسیار  فراوان در بازار فضای مجازی یافت می شود، اظهار داشت: یکی از مزیت های خاص نرم افزار “یادگر” این است که که یک انسان بدون استفاده از چشم و گوش می تواند از آن استفاده کند.

,

وی با عنوان اینکه افراد در هر سنی با تم و شمایل مربوط به همان سن می توانند از این نرم افزار بهره مند شود، افزود: یکی از اولویت هایی که در اختراعات و طراحی های خود آن را مورد توجه قرار می دهم اینکه نکته که بدون سواد، بدون چشم و بواسطه زبان طبری است.

,

طراح نرم افزار موبایلی مذهبی “یادگر” با بیان اینکه این نرم افزار بصورت دو زبانه طراحی شده است، خاطرنشان کرد: برای زنده نگه داشتن زبان طبری نرم افزار موبایلی مذهبی “یادگر”  را به دو زبان فارسی و طبری طراحی کرده ام.

,

در سومین نسخه از این نرم افزار که فردا در حاشیه نماز باشکوه عیدفطر رونمایی خواهد شد دارای چهار بخش مجزا است.

,

از وی درخصوص اینکه آیا نهاد و ارگانی در طراحی این نرم افزار و رونمایی از آن از شما حمایت و همراهی کردند، گفت: جا دارد از حجت الاسلام شاعری امام جمعه محبوب شهرستان کردکوی و آقای ساوری از تبلیغات اسلامی کردکوی و ستاد نماز جمعه قدردانی کنم که برای رونمایی از این نرم افزار در نماز عید فطر حمایت خوبی از من کردند.

,

گفتنی است؛ نرم افزار موبایلی مذهبی “یادگر” فردا صبح جمعه در حاشیه برگزاری نماز باشکوه عیدفطر در مصلی نماز جمعه کردکوی رونمایی و معرفی خواهد شد.

, گفتنی است؛ نرم افزار موبایلی مذهبی “یادگر” فردا صبح جمعه در حاشیه برگزاری نماز باشکوه عیدفطر در مصلی نماز جمعه کردکوی رونمایی و معرفی خواهد شد., گفتنی است؛ نرم افزار موبایلی مذهبی “یادگر” فردا صبح جمعه در حاشیه برگزاری نماز باشکوه عیدفطر در مصلی نماز جمعه کردکوی رونمایی و معرفی خواهد شد.,

مخاطبان گرامی و بزرگوار جهت تهیه این نرم افزار می توانند به شماره تماس ۰۹۳۵۵۵۰۵۴۰۹ تماس حاصل نمایند و یا آیدی تلگرامی: @mahdikamali ارتباط برقرار کنند.

, مخاطبان گرامی و بزرگوار جهت تهیه این نرم افزار می توانند به شماره تماس ۰۹۳۵۵۵۰۵۴۰۹ تماس حاصل نمایند و یا آیدی تلگرامی: @mahdikamali ارتباط برقرار کنند., مخاطبان گرامی و بزرگوار جهت تهیه این نرم افزار می توانند به شماره تماس ۰۹۳۵۵۵۰۵۴۰۹ تماس حاصل نمایند و یا آیدی تلگرامی: @mahdikamali ارتباط برقرار کنند.,

تصاویر از این نرم افزار:

, تصاویر از این نرم افزار:, تصاویر از این نرم افزار:,

, , , , , , , , , , , ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه