اخبار داغ

«نیما نکیسا» مهمان برنامه «پرانتز باز» می شود

«نیما نکیسا» مهمان برنامه «پرانتز باز» می شود
نیما نکیسا در برنامه این هفته «پرانتز باز» از ابعاد مختلف «جام جهانی و تب فوتبال» سخن می گوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بیست و دومین قسمت از برنامه ی «پرانتز باز» با نگاهی به موضوع «جام جهانی و تب فوتبال» به گفتگو با نیما نکیسا می پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این گفتگو محورهایی همچون «جذابیت های واقعی و کاذب فوتبال»، «چقدر باید برای فوتبال سرمایه گذاری کرد و ارزش قائل شد» «تب فوتبال در بین نوجوانان و حواشی آن» مورد ارزیابی قرار می گیرد.

,

گزارش میدانی این قسمت در مدارس فوتبال با نوجوانان اهل ورزش در این خصوص گفتگو می کند.

,

پرانتز باز برنامه ای است با رویکرد بررسی اخبار نوجوانان که به صورت هفتگی با اجرای محمودرضا قدیریان و چهار دبیرخبر نوجوان هر هفته جمعه ها ساعت 17 روی آنتن شبکه امید می رود.

,

در این برنامه علاوه بر بخش گفتگو با مهمانان و گزارش میدانی که به گفتگو با نوجوانان درباره موضوع اصلی برنامه می پردازد، بخش دیگری در نظر گرفته شده که نوجوانان سنین 13 تا 20 سال می توانند به عنوان خبرنگار افتخاری با برنامه همکاری داشته و گزارش های تصویری و ویدئویی خود را برای پخش، به برنامه ارسال کنند.

,

عوامل تولید این برنامه عبارت اند از: تهیه کننده: محمود فلاح پرویزی، مدیر تولید و جانشین تهیه کننده : سعید احمدی، سردبیر: حسین شکیب راد، کارگردان: بهرام امانی. اجرا: محمودرضا قدیریان، محسن محبی، سید ابوالفضل سیروس نژاد، ساناز احسانی و زهرا محبوب.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه