اخبار داغ

در گفت‌وگو با دانا عنوان شد:

بازدید "هیئت‌تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز" از مبادی رسمی ورود کالا به کشور/ بیش از 6 هزار خودرو پس از بسته شدن زمان ثبت سفارش‌ها، وارد کشور شده است!

بازدید "هیئت‌تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز" از مبادی رسمی ورود کالا به کشور/ بیش از 6 هزار خودرو پس از بسته شدن زمان ثبت سفارش‌ها، وارد کشور شده است!
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین تخلفی که در روند تحقیق و تفحص با آن برخورد کرده ایم مربوط به کم‌اظهاری‌ها و بداظهاری‌ها است، تصریح کرد: تا یک‌ماه آینده گزارش هیئت‌تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تدوین و در صحن علنی مجلس قرائت می شود.
[

احمد انارکی محمدی، رئیس هیئت‌تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به آخرین وضعیت این تحقیق و تفحص، گفت: اعضای هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بازدید‌های میدانی از مبادی ورودی کالاها به کشور داشتند و اخیراً نیز از مرز بازرگان در ماکو و بندر رجایی در بندرعباس بازدید کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعضای هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در روزهای آینده با سفر به کرمانشاه،کردستان و همچنین خوزستان از مرزهای غرب و جنوب کشور بازدید می‌کنند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین تخلفی که در روند تحقیق و تفحص با آن برخورد کرده ایم مربوط به کم‌اظهاری‌ها و بداظهاری‌ها است، تصریح کرد: تا یک‌ماه آینده گزارش هیئت‌تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تدوین و در صحن علنی مجلس قرائت می شود.

,

انارکی محمدی از ورود این هیئت به بحث تخلف در واردات خودرو خبر داد و گفت: طی‌ نامه‌نگاری‌هایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک درخواست شده توضیحات لازم در این زمینه را ارائه کنند.

,

وی با بیان اینکه گفته شده بیش از 6 هزار خودرو پس از بسته شده زمان ثبت سفارش‌ها، وارد کشور شده است، ادامه داد: ثبت سفارش این خودروها نشان می‌دهد که تخلفی در این زمینه انجام شده و باید مسئولان گمرک و وزارت صنعت و معدن و تجارت پاسخگو باشند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: باید مشخص شود که این خودروها چگونه وارد کشور شدند و چه‌کسانی پشت این قضیه قرار دارند.

,

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: برخی از خودروهایی که ثبت سفارش شدند در حال حاضر در گمرک متوقف شده‌ و اجازه ترخیص به آنها داده نمی‌شود.

,

انارکی محمدی افزود: مسئولان ذی‌ربط باید به‌صورت مکتوب پاسخ‌های خود را به هیئت تحقیق و تفحص ارائه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه