اخبار داغ

آیت الله علوی گرگانی:

بعضی از مدیران دلسوزی لازم را ندارند/ وضعیت معیشتی خوب نیست و مردم مظلوم واقع شده اند

بعضی از مدیران دلسوزی لازم را ندارند/ وضعیت معیشتی خوب نیست و مردم مظلوم واقع شده اند
آیت الله علوی گرگانی گفت: مسئولین باید بیشتر مراقب باشند، چطور است که بعضی مواقع مبالغی کلان جابجا می شود و آب از آب تکان نمیخورد؟ بعضی مدیران دلسوزی لازم را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ مرجع عالیقدر آیت الله سید محمدعلی علوی حسینی گرگانی در جمع برخی اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان اظهار کرد: تمام رویدادهایی که صورت می گیرد سلسله امتحان هایی از سوی پروردگار است، خداوند رضای خود را در رضای مردم می داند و باید در تحقق مطالبات مردم کوشا باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

* بعضی مدیران دلسوزی لازم را ندارند

, * بعضی مدیران دلسوزی لازم را ندارند, * بعضی مدیران دلسوزی لازم را ندارند,

وی در این دیدار اذغان داشت: مسئولین باید بیشتر مراقب باشند، چطور است که بعضی مواقع مبالغی کلان جابجا می شود و آب از آب تکان نمیخورد؟ بعضی مدیران دلسوزی لازم را ندارند.

,

آیت الله علوی گرگانی افزود: عمل صالح موجب غفران الهی است و بهترین کاری که می توان برای عاقبت به خیری در دنیا و آخرت انجام داد، خدمت به مردم است، بنابراین باید این را برای خود افتخار دانست تا خداوند نیز کمک کار باشد.

,

* نزدیک به 11.500 میلیون تومان منابع مالی مردم گلستان نزد بانک ها می باشد

, * نزدیک به 11.500 میلیون تومان منابع مالی مردم گلستان نزد بانک ها می باشد, * نزدیک به 11.500 میلیون تومان منابع مالی مردم گلستان نزد بانک ها می باشد,

در ادامه نیز، رئیس اتاق بازرگانی گرگان عنوان کرد: بخش زیادی از قدرت اقتصادی استان گلستان در بانک ها جمع شده است و نزدیک به 11.500 میلیون تومان منابع مالی مردم نزد بانک ها سپرده شده است.

,

وی در این دیدار گفت: اگر سیاست های گذشته موجب رکود شده است حاکمیت باید در رفع آن تلاش کند، اما امیدواریم در مواضع فقهی نیز به بررسی این موضوع توجه شود.

,

"علی محمد چوپانی" رئیس اتاق بازرگانی گرگان تصریح کرد: با عنایت به اینکه تعداد زیادی از مجرمین غیر عمد در زندان به سر می برند و هزینه زیادی را برای کشور رقم میزنند، پیشنهاد می شود در حوزه جغرافیایی خود مشغول درخت کاری و کشاورزی در اراضی شیب دار شوند.

,

* متاسفانه وضعیت معیشتی خوب نیست و مردم مظلوم واقع شده اند

, * متاسفانه وضعیت معیشتی خوب نیست و مردم مظلوم واقع شده اند, * متاسفانه وضعیت معیشتی خوب نیست و مردم مظلوم واقع شده اند,

همچنین، "محمد جعفر رایجی" عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در این دیدار ضمن اشاره به وضعیت نا مطلوب اقتصادی، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت معیشتی خوب نیست و مردم مظلوم واقع شده اند.

,

وی افزود: بانک ها سود های کلانی دریافت می کنند و متاسفانه حاکمیت نیز با این موضوع برخوردی ندارد.

,

"راییجی" تاکید کرد: اثرات اقتصاد نا مطلوب باعث ایجاد فساد در جامعه می شود، لذا دولت با ابزار های خود می تواند جلوی ایجاد بحران را بگیرد.

,

66541

, 66541, 66541,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه