اخبار داغ

در گفتگو با دانا عنوان شد:

انتقاد شاکری از اتهامات بی اساس شورای شهر تهران علیه مدیریت سابق

انتقاد شاکری از اتهامات بی اساس شورای شهر تهران علیه مدیریت سابق
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: بنده به عنوان عضو پیشین شورای شهر از دوستان شورای جدید تقاضامندم به جای مصاحبه و اتهام پراکنی لطفا مدارک خود را به دست قوه قضاییه برسانند.
[

مجتبی شاکری عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه استقبال از انتقاد باید جزیی از برخورد اعضای شورای شهر در قبال شهر و شهروندان باشد، گفت: مسلما اعضا شورای شهر تهران در صورتی از جزییات مطالبات شهروندان آگاه می شوند و قادر به رفع مشکلات خواهند بود که دیدگاه ها و اظهار نظرهای کارشناسان و منتقدین را بشنوند و از آنها به عنوان یک فرصت مغتنم در ارائه خدمات بیشتر استفاده و حتی از این انتقادها استقبال به عمل آورند. جای تعجب دارد که چرا برخی از اعضای شورای پنجم اسلامی شهر تهران قادر به شنیدن نظرهای صادقانه  و نقدهای منصفانه ومشارکت دادن همه مردم، کارشناسان و صاحب نظران در پیشرفت امورشهری نیستند در حالی که انتظار مشارکت مردمی با توجه به شعارهای داده شده از سوی اعضای شورای پنجم بیشتر محتمل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


شاکری با درخواست سند ومدرک برای موضوعات منتشر شده از سوی اعضای شورای پنجم خاطر نشان شد: اینکه بعد از گذشت یک سال از روی کار آمدن شورای پنجم و اظهار نظرهای آقای دکتر نجفی در شناسایی فسادهای بزرگ در شهرداری تهران در دوران دکتر قالیباف همچنان چنین مباحثی مطرح می شود جای سوال و تعجب دارد که اگر اعضای شورای پنجم با حیف و میل بیت المال و فساد در مدیریت دکتر قالیباف برخورد کرده اند چرا آن را به صورت مکتوب و مستند افشا نمی کنند و با سند و مدرک  در اختیار نهادهای نظارتی چون قوه قضاییه قرار نمی  دهند؟ آیا نمایندگان شورای شهر و مدیریت شهری تنها قائل به بیان مفاسد صورت گرفته در دوره قبل هستند وهیچ گونه مدرک و سندی برای ارائه ندارند که خود این موضوع محل تشکیک و سوء ظن به بیان حقیقت را از سوی آنها ایجاد می کند.

,
,


وی درادامه افزود: یا این شائبه ایجاد می شود که دوستان مدارک مثلا فساد صورت گرفته در گذشته را برای گرو کشی و اعمالی از این دست نگاه داشته اند که زمان مناسبی آن را رو کنند که در جای خود با توجه به اینکه ما مسوول در سرزمین اسلامی هستیم به هیچ وجه پسندیده و برای افکار عمومی قابل قبول نیست. بی شک تمام کسانی که به انقلاب اسلامی, مکتب امام خمینی (ره) و بیانات  و رهنمودهای مقام معظم رهبری ایمان دارند در مقابل فساد باید بایستند و اگر به راستی به مواردی از فساد دست یافته اند حتما باید داوری آن را به عهده قوه قضاییه بگذارند نه اینکه با شانتاژ و اتهام پراکنی و کلی گویی تنها به حرف زدن بسنده کنند.

,
,


وی در پایان خاطرنشان کرد:  دوستان فراموش نمی کنند که آقای نجفی در دوران مدیریت در شهرداری بارها چنین مسائلی را بدون پشتوانه بیان کردند در حالی که سخنگوی قوه قضاییه با عنوان اینکه پرونده های مورد نظر شهرداری به هیچ وجه به دست قوه قضاییه نرسیده است. بنده به عنوان عضو پیشین شورای شهر از دوستان شورای جدید تقاضامندم به جای مصاحبه و اتهام پراکنی لطفا مدارک خود را به دست قوه قضاییه برسانند چرا که همه ما باید پاسخگوی اعمالمان باشیم و نسبت به امانتی با عنوان رای مردم وفادار و پاسخگو باشیم لذا توصیه می شود اگر مطلبی یا  سندی دارند به دور از فضا سازی و حاشیه سازی به دست قوه قضاییه برسانند تا در ساز و کار این قوه مورد بررسی قرار گیرد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد نه اینکه بدون هیچ سند ومدرکی تنها در برابر انتقادات به حق مردم و اعضای شورای سابق گارد گرفته و با اتهام زنی در پی عدم شفافیت و دور نگاه داشتن ذهن مردم از آنچه به عنوان عملکرد از خود ارائه نداده اند باشند!

 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه