اخبار داغ

در راستای غنی سازی اوقات فراغت؛

افتتاح طرح جوانه‌های صالحین با نام شهید معروف 13 ساله اسدآبادی

افتتاح طرح جوانه‌های صالحین با نام شهید معروف 13 ساله اسدآبادی
طرح جوانه‌های صالحین اسدآباد با نام «شهید محمدرسول رضایی» 13 ساله آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، پیش از ظهر امروز طرح جوانه‌های صالحین شهرستان اسدآباد در 19 پایگاه مقاومت بسیج با نام بسیج 13 ساله اسدآبادی و حضور مادرش در حسینیه آیت الله خامنه ای این شهر کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

افتتاحیه این طرح با حضور فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد، مسئول تعلیم و تربیت انصار الحسین(ع) استان همدان، جوانان و جمعی از مسئولان ادارات در حسینیه آیت الله خامنه ای این شهر افتتاح شد.

,

اجرای طرح جوانه های سالحین در 197 پایگاه بسیج
در این آئین افتتاحیه این مراسم مسئول تعلیم و تربیت انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه طرح جوانه های صالحین طی 5 سالی است که در استان در حال انجام است، گفت: امسال این طرح در 197 پایگاه بسیج خواهر و برادر در حال اجراست.

, اجرای طرح جوانه های سالحین در 197 پایگاه بسیج,
,

حجت الاسلام اسماعیل بیگی تصریح کرد: سهم اسدآباد از اجرای طرح جوانه های صالحین در 19 پایگاه است که برنامه‌های مختلف آموزشی، اعتقادی، ورزشی، فرهنگی، بصیرتی و .. انجام خواهد شد.

,

وی گفت: پیش بینی میشود که امسال 15 هزار نفر از نوجوانان و جوانان در 197 پایکاه مقاومت بسیج و در برنامه های متنوع شرکت کنند.

,

پیش بینی حضور 15 هزار بسیجی در برنامه های طرح جوانه های صالحین
مسئول تعلیم و تربیت انصار الحسین(ع) استان همدان یکی از اهداف مهم اجرای طرح جوانه های صالحین را بسترسازی برای جذب افراد در نهاد بسیج و تربیت نیروی ارزشی و انقلابی خواند و گفت: البته برنامه های مختلفی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، فرنی، .ورزشی و غیره پیش بینی شده است.

, پیش بینی حضور 15 هزار بسیجی در برنامه های طرح جوانه های صالحین,
,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد طرح جوانه های صالحین را یکی از طرح های وابسته به شجره طبیه صالحین خواند و گفت: این طرح در طول سه ماه تابستان و در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در 19 پایگاه مقاومت بسیج انجام می‌شود.

,

سرهنگ حسن مرادی یکی از مؤلفه ها و مأموریت‌های بسیج را بصیرت افزایی در بین قشر جوان و نوجوان خواند و افزود: دشمن با وارونه جلوه دادن پیشرفت‌های ایران در زمینه های مختلف از له انرژی هسته ای و موشک به دنبال تضعیف نظام است که باید جوانان و نوجوانان نبست به ای امر هوشیار کرد.

,

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند به جوانان ما القاء کند که نظام کارایی ندارد، افزود: این وظیفه یک بسیجی است که در حفظ و پاسداری از این انقلاب و نظام وظیفه روشنگری را انجام دهد.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به خصوصیات بارز شهید محمدرسول رضایی بسیجی 13 ساله ای که پشتیبان ولایت و رهبری بود، گفت: امروز این طرح را به نام این شهید نامگذاریی کردیم تا در راستای اهداف شهدا و ادامه رهرو او باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه