اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسدآباد:

نبود پزشک دائمی در مراکز ترک اعتیاد مقرون به صرفه نیست/کشف بیش از 19کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

نبود پزشک دائمی در مراکز ترک اعتیاد مقرون به صرفه نیست/کشف بیش از 19کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه یکی از راهکارهای مبارزه با مواد مخدر تقویت و نظارت بر مراکز ترک اعتیاد است، گفت: نبود پزشک دائمی یکی از مشکلات این مراکز است که مقرون به صرفه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، کریم حمیدوند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد، یکی از معضلات اساسی جامعه را اعتیاد به مواد مخدر دانست و گفت: کمیته‌های پیشگیری، درمان، مقابله، فرهنگی و آموزشی با مواد مخدر زیر نظر شورای مبارزه با مواد مخدر شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به اینکه اسدآباد یکی از گلوگاه‌ها در بحث کشفیات مواد مخدر است، گفت: در این راستا شهدای زیادی هم تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

,

*فعالیت 4 مرکز ترک اعتیاد در اسدآباد
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در بحث درمان اعتیاد به مواد مخدر از جمله مصرف متادون ابهاماتی وجود دارد، گفت: در این زمینه تعداد 4 کمپ ترک اعتیاد در سطح شهرستان ایجاد شده است.

, *فعالیت 4 مرکز ترک اعتیاد در اسدآباد,
,

وی با اشاره به نبود پزشک در مراکز ترک اعتیاد، گفت: حضور پزشک در این مراکز مقرون به صرفه برای آنان نیست و البته در موراد نیاز به پزشک مراجعاتی به بیمارستان دارند.

,

*وجود پزشک در مرکز ترک اعتیاد مقرون به صرفه نیست
حمیدوند از بازدید سرزده خود با خبرنگاران از مراکز ترک اعتیاد در طول سال خبر داد و گفت: این امر در راستای نظارت بیشتر بر این مراکز و حمایت از آنان انجام می‌شود و یکی از راهکارهای مبارزه با مواد مخدر را تقویت این مرکز و نظارت بر آنها است.

, *وجود پزشک در مرکز ترک اعتیاد مقرون به صرفه نیست,
,

*لزوم ایجاد برنامه های شاد توسط صداو سیما
وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری از گرایش جوانان به سمت اعتیاد گفت: یک بحث اجتماعی در پشت گرایش اعتیاد جوانان به سمت اعتیاد وجود دارد که باید آنان خودارضایی درونی برسند تا در این مسیر نیفتند.

, *لزوم ایجاد برنامه های شاد توسط صداو سیما,
,

فرماندار شهرستان اسدآباد از کمبود اعتبارات فرهنگی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و گفت: صداوسیما باید برای جوانان برنامه شاد و بانشاط تولید کند تا جوانان در مسیرهای گمراه کننده و گرایش به سمت اعتیاد نداشته باشند.

,

*کشفیات بیش از 19کیلوگرم مواد مخدر اسدآباد
وی از کشف بیش از 19 کیلو مواد مخدر در این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: در طی خرداد ماه 312 گرم مواد کشف شده است.

, *کشفیات بیش از 19کیلوگرم مواد مخدر اسدآباد,
,

حمیدوند تصریح کرد: در طی یک سال گذشت 198 خرده فروش مواد مخدر این شهرستان دستگیر شده است.

,

وی گفت: در حال پیشگیری دو مرکز آی دی سی در شهر اسدآباد و ام ام تی در روستای چنارسفلی در راستای پیشگیری و درمان اعتیاد هستیم.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه