اخبار داغ

در نشست خبری در جزیره شادی عنوان شد:

بهار میزبان 80 راس اسب اصیل خواهد بود

بهار میزبان 80 راس اسب اصیل خواهد بود
یکی از برنامه های ویژه استان همدان در بحث همدان 2018 برگزاری جشنواره اسب اصیل عرب در جزیره شادی و به میزبانی شهر بهار است که در روزهای 6 تا 8 تیرماه برگزار خواهد شد. به این مناسبت نشست خبری با حضور خبرنگاران استان در مجموعه جزیره شادی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، برقعی مدیر هیئت سوارکاری استان همدان رویداد همدان 2018 را ظرفیت بزرگی برای معرفی استان همدان در سطح کشور و بین المللی دانست و گفت: 9 ماه پیش قرار شد میزبانی این جشنواره بر عهده مجموعه جزیره شادی قرار گیرد و طبق زمان بندی صورت گرفته روزهای ششم تا هشتم تیرماه این جشنواره در این مجموعه برگزار خواهد شد.
مجموعه جزیره شادی میزبان 80 راس اسب از سراسر کشور خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع، ,
,

, ,


برقعی با بیان سابقه 50 ساله پرورش و تولید اسب عرب در کشور گفت: در روزهای آتی اسب ها به استان وارد می شوند و در حال تدارک از پذیرایی این اسب ها هستیم.
وی شرکت کنندگان در جشنواره را از استان های البرز، تهران، خوزستان، آذربایجان های شرقی و غربی، کرمانشاه، قزوین، فارس و کرمان برشمرد و تعداد اسب های شرکت کننده در این جشنواره را 80 راس اسب عنوان کرد.
برقعی همچنین اظهار داشت: قرار است به طور منظم در جزیره شادی رویدادهای ورزشی علی الخصوص سوارکاری انجام شود به طوریکه هر دو هفته یکبار مرتبا خبرهایی از جزیره شادی خواهید شنید.

,
,
,
,

, ,


برای میزبانی از 45 هزار نفر در سه روز جشنواره آماده شده ایم
در ادامه حسن رمضانی شهردار بهار برگزاری جشنواره اسب اصیل را بهترین فرصت برای معرفی استان همدان و شهرستان بهار به کشور دانست و گفت: مجموعه جزیره شادی یک پتانسیل ملی است که در منطقه ایجاد شده و باید به بهترین نحو به مردم معرفی شود.
وی به برگزاری چندین برنامه اخیر در جزیره شادی همچون مسابقه ماهیگیری، جشنواره اتومبیل های اسپرت و لوکس، نمایشگاه اسب و انواع نمایشگاه های مختلف صنایع دستی در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: این مجموعه می تواند یک سری برنامه را به صورت تقویم دار در برنامه خود قرار دهد.
رمضانی در ادامه به آمادگی این مجموعه به میزبانی از 45 هزار نفر در طی سه روز جشنواره اسب اصیل اشاره کرد و گفت: در هر روز برای میزبانی از 15 هزار نفر در مجموعه پیش بینی صورت گرفته و حضور مردم در این جشنواره به صورت رایگان انجام خواهد شد.

,
, برای میزبانی از 45 هزار نفر در سه روز جشنواره آماده شده ایم,
,
,
,


جزیره شادی مورد بی مهری شورای چهارم قرار گرفت
در ادامه رضا اسدی مدیرعامل مجموعه جزیره شادی این نشست خبری را اولین نشست پس از 6 سال از کلنگ زنی مجموعه جزیره شادی عنوان کرد و به تشریح بخش های مختلف این مجموعه پرداخت وگفت: این مجموعه به نام پارک آبی شناخته می شد که تجهیزات آن خریداری شده و در صورت راه اندازی، پنجمین سرسره بزرگ آبی دنیا در این مجموعه نصب خواهد شد.
 

,
, جزیره شادی مورد بی مهری شورای چهارم قرار گرفت,
,
,

 

,

 

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه