اخبار داغ

طلسم اصلاح بلوار شهید قهاری اسدآباد در حال شکسته شدن!؟

طلسم اصلاح بلوار شهید قهاری اسدآباد در حال شکسته شدن!؟
پس از نزدیک به دو سال خبرهای خوشی از تعمیر و اصلاح بلوار شهید قهاری به گوش می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، بلوار شهید قهاری به عنوان یکی از معابر اصلی شهر در دو سال گذشته شرایط مناسبی نداشت و این شرایط باعث عذاب بسیاری از اقشار مردم شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

این بلوار به علت در مسیر قرار گرفتن نقاط مهمی همچون شهرک سیداحمد، بیمارستان قائم(ع)، دانشگاه پیام نور، باشگاه کارگران و دو روستای مهم ملحمدره و ترخین آباد روزانه محل عبور بسیاری از ساکنین، پزشکان، بیماران، دانشجویان، ورزشکاران و روستاییان بود که به علت خرابی مسیر نارضایتی‌های بسیاری را به بار آورده بود.

,

 

,

رسانه های شهر نیز بارها و بارها این مهم را از طریق مسئولین شهرداری و شورای شهر پیگیری کرده بودند که بجز جواب "به زودی" جواب دیگری از این افراد نشنیده بودند.

,

 

,

در چند روز گذشته و پس از ماه مبارک رمضان همشهریان شاهد تحرکاتی در این مسیر بوده اند که نوید اصلاح بلوار مذکور را می‌دهد.

,

 

,

شهردار اسدآباد در گفت‌وگویی با خبرنگار نافع؛ در این زمینه اظهار کرد: پس از حضور در شهرداری و باتوجه به اهمیت این مسیر تصمیم به اصلاح ریشه ای آن گرفتیم که بعلت هوای فصل سرما، بارشهای فصل بهار و عدم تراکم استاندارد آسفالت مجبور به به تأخیر انداختن موضوع فوق شدیم اما پس از ماه مبارک رمضان و فرارسیدن فصل تابستان اصلاح این مسیررا آغاز کردیم.

,

 

,

کاظم سعیدی اضافه کرد: پس از مشورت باچند تن از معتمدین شهرک یادگارامام(ره) تصمیم براین شد تا جداول این بلوار را نیز تعویض کنیم.

,

 

,

وی ادامه داد: اگرچه تعویض جداول بلوار هزینه ای مابین 250 تا 300 میلیون تومان به شهرداری تحمیل میکند اما این هزینه را متقبل شدیم تا همشهریان از محیطی زیباتر بهره مند شوند.

,

 

,

شهردار اسدآباد در پایان به ترمیم چمن و تعویض خاک این بلوار نیز اشاره کرد و گفت: قرارداد حمل و پخش آسفالت این بلوار را نیز منعقد کرده ایم بطوریکه آسفالت ریزی بلافاصله بعد از اصلاح جداول انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه