اخبار داغ

واقعیت رامین حسین‎پناهی؛ فعال سیاسی صلح‌طلبی که اسلحه به دست می‌گیرد و آدم می‌کشد! + عکس

واقعیت رامین حسین‎پناهی؛ فعال سیاسی صلح‌طلبی که اسلحه به دست می‌گیرد و آدم می‌کشد! +  عکس
این روزها برخی از رسانه‌های خارجی و افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی به دنبال معرفی رامین حسین‌پناهی عضو گروهک منحله کومله به عنوان فعال صلح طلب بوده و خواهان لغو اعدام او هستند، کسی که اوایل تیرماه سال گذشته قبل از آنکه بتواند عملیات خرابکارانه‌ای در سنندج انجام دهد دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، رامین حسین پناهی در سالهای 1385 و 1386 دوبار توسط مأمورین امنیتی ایران دستگیر می‌شود. سال 1393 برای انکه بتواند عضو گروهک منحله کومله شود شروع به اقداماتی در داخل کشور می کند. در این سال از مرزهای ایران خارج می‌شود و به عضویت گروهک منحله کومله در می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

خارج از ایران در اردوگاه این گروهک شروع به آموزش نظامی می کند. ابتدای تیرماه 96 به همراه سه نفر دیگر از اعضای این گروهک و به دستور آنها تصمیم به ورود به خاک ایران و انجام عملیات و انفجار بمب در محل تجمع مردم در راهپیمایی روز قدس می‌گیرد. ظاهراً همانند عملیات‌های گذشته این گروهک منحله، هدف از این خرابکاری به جهت کشتن مردم و ناامن کردن منطقه در روز قدس بوده است.

,

 

,

رامین حسین پناهی در اعترافات خود می‌گوید؛ «سران گروهک به ما گفتند هیچ اتفاقی برای شما نمی‌افتد و خودمان حمایتتان می‌کنیم».

,

 

,

از طرف گروهک و برادر رامین حسین پناهیبه او و همراهانش اطمینان داده می‌شود که اتفاقی برایشان نخواهد افتاد تا آنها بتوانند اهداف خود را پیش ببرند.

,

 

,

بامداد روز جمعه دوم تیرماه 1396 در مسیر حرکتشان در شهر سنندج به صورت اتفاقی با مأمورین انتظامی و امنیتی مواجه و اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه با نیروهای انتظامی می‌نمایند. در این درگیری سه نفر همراه حسین‌پناهی کشته و رامین حسین‌پناهی هم به ضرب گلوله زخمی و دستگیر می‌شود.

,

 

,

عده ای در فضای مجازی در تلاش برای معرفی کردن او به عنوان فعال سیاسی صلح‌طلب هستند. این فعالیت توسط برخی رسانه‌های دروغ‌پراکن و معلوم‌الحال حمایت ویژه می‌شود.

,

 

,

ایران احتمالاً تنها کشوری است که فعال سیاسی صلح طلبش شبیه رامین حسین‌پناهی تفنگ در دست می‌گیرد و عملیات تروریستی علیه مردم انجام می‌دهد!

,

 

,

 

,

 

,

رئیس دادگستری کردستان: بررسی پرونده و سوابق زندانی سیاسی رامین حسین پناهی حاکی از یک مجازت سنگین است

,

 

,

, ,

 

,

علی‌اکبر گرووسی در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: کسی می‌تواند در مورد پرونده رامین حسین پناهی اظهار نظر کند که به پرونده او اشرافیت داشته باشد. پرونده رامین حسین پناهی یک مسیر طولانی و درست را در استان با حضور وکلایش طی کرده و مردم هم باید اطلاعات درست را از دادگستری جویا شوند.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه پرونده این زندانی سیاسی در دیوان عالی کشور هم مطرح شده، عنوان کرد: بررسی پرونده و سوابق این زندانی حاکی از یک مجازت سنگین است و حکمی هم که برای آن صادر شده، اعدام است.

,

 

,

گرووسی گفت: آنچه که در مورد رامین حسین‌پناهی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود و مدعی بیگناهی او هستند صحت ندارد و بیشتر گمانه‌زنی است.

,

 

,

رئیس کل دادگستری کردستان افزود: باید واقعیت رامین حسین پناهی را در پرونده او جویا شد و خود محکوم هم واقف به موضوع است.

,

 

,

وی ادامه داد: برخی از سایت‌ها و چهره‌ها متأسفانه در این مورد کم لطفی می‌کنند و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند.

,

 

,

گرووسی گفت: پرونده رامین حسین‌پناهی در جریان است و مسیر درست خود را طی می کند و مردم هم تنها دادگستری را منبع درست اطلاعات قرار دهند.

,

 

,

آنچه که در ادامه می بینید واکنش فعالان رسانه ای در شبکه های اجتماعی به موضوع حکم اعدام رامین حسین پناهی است:

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه