اخبار داغ

انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری بسیاری از ملل آزادی خواه جهان شد/ امام با عنصر مصلحت و دفاع از دین قدم به میدان گذاشت

انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری بسیاری از ملل آزادی خواه جهان شد/ امام با عنصر مصلحت و دفاع از دین قدم به میدان گذاشت
یکی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران، قدرت برتر دنیا است چرا که منافع ملی ما دفاع از ارزش ها و آرمان هاست و با شعار دین در هشت سال دفاع مقدس موفق شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار عبدالله ویسی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس صبح امروز در یادواره شهدای دهه ی ۸۰ و ۹۰ لشکر عملیاتی بیت المقدس کردستان که در مهدیه سنندج برگزار شد اظهار کرد: دفاع مقدس جزیی از هویت تک تک ماست که باید در پاسداری از آن کوشا باشیم.پذیرش قطعنامه از سوی امام راحل تمام معادلات سیاسی و نظامی جهان استکبار را برهم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی گفت: شهدا اقتدار کشور، هادیان جامعه و شخصیت هایی هستند که خداوند به آنها حیات جاوید داده و باید در محافل ، آنها را درک و فهم کرد جرا که شهیدان حاضر و ناظر هستند و خداوند عینا در قرآن کریم به جایگاه آنها اشاره کرده است .

,

 

,

, ,

 

,

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) جمهوری اسلامی را بر مبنای قرآن کریم راه انداخت، افزود: مردم ما به پشتوانه قرآن کریم به این حرکت امام اعتماد کردند و برای حفظ آب و خاک خود از جان و مال خود مایه گذاشتند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی امام از تشکیل جمهوری اسلامی ایران ایجاد جنبش بیداری اسلامی در تمامی دنیا بود که از همه جای جهان مسلمانان به این دین افزوده می‌شوند.

,

 

,

, ,

 

,


وی افزود: اسلام دین عقلانیت است و همه ما در ابعاد مختلف باید به دنبال پیدا کردن ارزش های اسلامی بوده و در راستای احیای دستورات الهی حرکت کنیم و همواره امام راحل (ره) و شهدای ما برای دفاع از اسلام اینطور جانانه تلاش کردند.

,
,

 

,

 

,

به گفته ی وی، نسل امروز تشنه شنیدن و دیدن حقایق دوران دفاع مقدس است و وظیفه ما بیان همه ایثارگری های این دوران به خصوص برای نسل جوان جامعه است.

,

 

,

, ,

 

,

سردار ویسی با بیا اینکه انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری بسیاری از ملل آزادی خواه جهان شد ادامه داد: استقرار حکومت اسلامی ایران نسیمی از اسلام پیامبر (ص) را در جهان متبلور کرد و لذا اهمیت انقلاب اسلامی بسیار بیشتر از حد تصورات موجود است.

,

 

,

 

,

وی تاکید کرد:  انقلاب اسلامی ایران را با توجه به استقرار حکومتی با شاخص‌های الهی و با رهبری یک رهبر کاریزماتیک و فرهیخته می توان در طول تاریخ بی نظیر دانست.

,

 

,

, ,

 

,

این رزمنده جبهه و جنگ با تاکید بر نصب العین قرار دادن جمله امام راحل که « نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد»، اظهار داشت: تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی بر حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است که باید مورد توجه همه گروه‌ها قرار گیرد.

,

 

,

 

,

وی با  اشاره به اینکه امام خمینی(ره) اسلام را به عنوان یک مکتب راهبردی و کاربردی در جامعه مطرح و عملی کرد، اضافه کرد : امام خمینی(ره) به دنبال ایجاد موج بیداری اسلامی در دیگر کشورها بود تا الگوی کامل و جامع به جامعه بشری معرفی کند.

,

 

,

 

,

سردار ویسی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با عنصر مصلحت و دفاع از اسلام قدم به میدان گذاشت، گفت: باید ادامه دهنده ی راه شهیدانی باشیم که با جانفشانی های خود مسیر بزرگ منشی ها را به ما آموزش دادند.

,

 

,

, ,

در ادامه سرهنگ اسماعیلی معاون هماهنگ کننده لشکر ۲۲ عملیاتی بیت المقدس اظهار کرد: حضور محافل و مراسم شهدا، باعث رونق و جلا بخشیدن به جان و کارمان خواهد شد.

,

 

,


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس، تقویت هویت اعتقادی در نسل جوان، بیمه کردن جامعه با برگزاری یادواره‌ها، ترویج روحیه ایثار و فداکاری و مقاومت و جامعه عمل پوشاندن به فرمان فرماندهی کل قوا که فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، از جمله اهداف برگزاری این یادواره به شمار می‌رود.

,
,

 

,

, ,

 

,

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدای دهه 80 و 90 لشکر عملیاتی 22 بیت المقدس استان کردستان تجلیل بعمل آمد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه