اخبار داغ

مجموعه اخبار نیروی انتظامی استان همدان در چهارم تیرماه 97:

کشفیات ناجا درخصوص مواد مخدر و دام واموال سرقتی در استان همدان

کشفیات ناجا درخصوص مواد مخدر و دام واموال سرقتی در استان همدان
مجموعه اخبار نیروی انتظامی استان همدان که شامل کشف 26 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و زنجان، کشف 6 کیلوگرم هروئین، در همدان، دستگیری 2 سارق در رزن، کشف مواد مخدر در قهاوند، طرح ترافیکی پلیس راهور استان، ویژه مسابقه فوتبال، کشف 2 فقره سرقت در همدان، کشف 65راس دام قاچاق، در کبودراهنگ، کشف 40 راس دام قاچاق، در فامنین بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، رئیس پلیس مواد مخدر استان، از کشف 26 کیلو گرم تریاک با لفافه در همدان و دستگیری 4 نفر قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان زنجان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

سرهنگ "هادی قزوینه "، در تشریح این خبر گفت: با تلاش های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و زنجان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های شمال غربی کشور  با همراهی خودرو اسکورت می کند.

,

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده باند مذکور در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان شناسائی و دو دستگاه خودرو پژو 206 و 405 در ورودی شهر همدان توقیف شدند.

,

سرهنگ قزوینه اظهار داشت: در بازرسی های صورت گرفته از این خودروها، مقدار 26کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و 4 نفر نیز دستگیر شدند.

,

رئیس پلیس مواد مخدر استان در پایان گفت:از مردم در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موادر مشکوک با پلیس 110 تماس گرفته و هر گونه پیشنهاد و انتقادهای خود را در مورد عملکرد پلیس با سامانه 197 در میان بگذارند.

,

کشف 6 کیلوگرم هروئین، در همدان   

, کشف 6 کیلوگرم هروئین، در همدان   ,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از کشف 6 کیلو گرم هروئین با لفافه و دستگیری یک قاچاقچی در این استان خبر داد.

,

سرهنگ "هادی قزوینه"، در تشریح این خبر گفت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشخص شد یکی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر با استفاده از خودرو شخصی پیکان اقدام به تهیه و انتقال مواد مخدر از تهران به استان همدان می کند.

,

وی افزود: روز گذشته در یک اقدام هوشمندانه و دقیق کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان، قاچاقچی مذکور در ورودی شهر همدان شناسائی و دستگیر شد.

,

سرهنگ قزوینه بیان کرد:در بازرسی های صورت گرفته از خودرو متهم، 6 کیلو گرم هروئین با لفافه جاسازی شده کشف، متهم  دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با روحیه جهادی و پرسنل خدوم انتظامی باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

,

دستگیری 2 سارق در رزن   

, دستگیری 2 سارق در رزن   ,

  فرمانده انتظامی شهرستان "رزن"، از دستگیری 2سارق لوازم خودرو در این شهرستان خبرداد.

,

سرهنگ "محمد باقر سلگی"،در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان رزن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

,

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان با اطلاع از خلوت بودن محل، اقدام به باز کردن درب خودرو و سرقت لوازم داخل آن کرده و بلافاصله از محل متواری شده اند.

,

سرهنگ محمد باقر سلگی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی،2 نفر متهم در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در باز جویی های فنی،به دو فقره سرقت داخل خودرو اعتراف که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در پایان از شهروندان خواست: خودروها و وسایل نقلیه را به دستگاه های ایمن و دزدگیر مجهز کرده و از پارک طولانی مدت خودرو ها در محل های خلوت خودداری کنند.

,

کشف مواد مخدر در قهاوند

, کشف مواد مخدر در قهاوند,

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان"، از کشف بیش از 2 کیلوگرم تریاک از یک خرده فروش مواد مخدر در "قهاوند"، خبر داد.

,

سرهنگ "پژمان قویمی" در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در یکی از روستاهای بخش قهاوند شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی قهاوند قرار گرفت.

,

وی افزود: ماموران با انجام شگردهای پلیسی متهم را شناسایی و فعالیت های وی را تحت نظر قرار داده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در منزلش بازداشت و در بازرسی منزل او، 2 کیلو و 250 گرم تریاک کشف شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را  به  پلیس 110 اطلاع دهند.

,

طرح ترافیکی پلیس راهور استان، ویژه مسابقه فوتبال

, طرح ترافیکی پلیس راهور استان، ویژه مسابقه فوتبال,

رئیس پلیس راهور استان، از اجرای طرح ترافیکی در صورت برد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه، مقابل تیم پرتقال و صعود به دور بعد خبر داد.

,

سرهنگ "علی فکری"، در تشریح این خبر بیان کرد: در صورت برد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم فوتبال کشور پرتغال و در صورت صعود به دور بعد این رقابت ها، طرح ترافیکی محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه از میدان قائم به سمت  بلوار ارم،تقاطع سعیدیه(بالا)، بلوار بعثت، زلفی گل، تقاطع کمیته امداد و انتهای بلوار ارم به اجرا در خواهد آمد.

,

رئیس پلیس راهور استان در پایان گفت: از شهروندان و رانندگان عزیز در خواست می شود ما را در اجرای هرچه بهتر این طرح ترافیکی یاری کنند.

,

کشف 2 فقره سرقت در همدان

, کشف 2 فقره سرقت در همدان,

فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری یک سارق و کشف 2 فقره سرقت کارگاه کفش توسط ماموران کلانتری 19 فرهنگیان خبر داد.

,

پلیس،سرهنگ "پژمان قویمی"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت از دو کارگاه کفاشی در یکی از محلات شهر و شکایت مالباختگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 19 فرهنگیان قرار گرفت.

,

وی افزود:ماموران واحد تجسس کلانتری در تحقیقات شبانه روزی خود و بررسی دوربین های مداربسته محل های سرقت متوجه شدند که سرقت ها توسط یک نفر انجام شده و با توجه به این که هر دو محل سرقت هم صنف بودند این احتمال وجود داشت که سارق با مالباختگان آشنایی داشته است.

,

سرهنگ قویمی بیان کرد: در نتیجه تحقیقات صورت گرفته، سارق که مشخص شد قبلا با هر دو مالک کارگاه ها رابطه کاری داشته است، شناسایی شد.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: تصویر متهم که بنا به پایگاه داده های پلیس، دارای 5 فقره سابقه سرقت بود در اختیار تمامی گشت های پلیس قرار گرفت و سرانجام روز گذشته توسط یکی از ماموران انتظامی کلانتری 19 مشاهده و بازداشت شد.

,

وی افزود: متهم که در ابتدا منکر سرقت های انجام شده بود در مواجه با دلایل و مستندات به دو فقره سرقت لوازم (لب تاب و یک دستگاه موتور سیکلت) از دو کارگاه کفاشی اعتراف کرد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

,

کشف 65راس دام قاچاق، در کبودراهنگ

, کشف 65راس دام قاچاق، در کبودراهنگ,

سرپرست انتظامی شهرستان "کبودراهنگ"، از کشف 65راس گوسفند غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ "علی زنگنه"،در تشریح این خبرگفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی کردند.

,

وی افزود:ماموران به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

,

سرهنگ زنگنه بیان کرد: در بازرسی های صورت گرفته از این کامیون،تعداد 65 راس گوسفند،بدون هر گونه مجوز و گواهی حمل از اداره دامپزشکی به ارزش 700 میلیون ریال کشف و یک نفر متهم  در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

,

سرپرست انتظامی شهرستان کبودراهنگ سرهنگ زنگنه در پایان با تاکید بر این که مبارزه با قاچاق کالا به صورت مستمر در دستور پلیس قرار دارد گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

,

کشف 40 راس دام قاچاق، در فامنین

, کشف 40 راس دام قاچاق، در فامنین,

فرمانده انتظامی شهرستان "فامنین"، از کشف 40 راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

,

 سرهنگ "علی حسن حیدری"، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق،با کنترل محورهای مواصلاتی به اجرای ایست و بازرسی پرداختند.

,

وی افزود: ماموران به یک دستگاه کامیون مشکوک که در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، تعداد 40 راس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی و قاچاق کشف و 2 نفر متهم نیز دستگیر شدند.

,

سرهنگ حیدری بیان کرد: احشام کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به این که ارزش کالای کشف شده 400 میلیون ریال برآورد شده گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چهارچوب قانون به منظور تحقق شعار سال و تامین سلامت و امنیت شهروندان، با قانون شکنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه