اخبار داغ

دبیر هیأت رئیسه مجلس:

زیر بار ظلم اجباری FATF نمی رویم/ FATF ؛ دیکتاتوری با رنگ و لعاب مردم‌سالاری/نمایندگان مجلس باید تابع ولایت باشند

زیر بار ظلم اجباری  FATF نمی رویم/ FATF ؛ دیکتاتوری با رنگ و لعاب مردم‌سالاری/نمایندگان مجلس باید تابع ولایت باشند
نماینده مردم اسداباد در مجلس شورای اسلامی گفت:با اشاره به موضوع FATF ، اظهار کرد: کنواسیون ها و معاهدات بین المللی که تأمین منافع آن برای کشور ما مشخص نباشد، شک و شبه و تردیدی برای کشور باشد، در مجلس طرح نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رنجبر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ گفت: آنچه مشخص است معاهدات بین المللی به خصوص در بحث پولشویی و تامین مالی تروریسم ساخته و پرداخته ذهن استکبار جهانی است؛ به عبارتی کشورهای جهان را در سیطره خود قرار می‌دهند و یک نوع دیکتاتوری با رنگ و لعاب مردم‌سالاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛,

 

,

دبیر هیأت رئیسه مجلس گفت: بسیاری از موضوعات از جمله مسائل اقتصادی، فرهنگی، سند 2030، پولشویی در راستای این است که با افکار ناسازگار و مدیریت استکبار جهانی شکل میگیرد و میخواهند  پذیرش این موضوع را از سوی کشورهای دیگر با مدارا، تهدید و یا تحریم داشته باشند.

,

 

,

*دامن زدن به مسئله FATF سلب آزادی از ملتهاست

, *دامن زدن به مسئله FATF سلب آزادی از ملتهاست,

 

,

وی گفت: این حرکت استکبار جهانی یک نوع مقابله با آزادی ملتها و دولت است و به اعتقاد بنده دامن زدن به آن حرکت دیکتاتوری و سبلب آزادی از کشورها است.

,

 

,

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب هوشیارانه در بحث نمی توانیم بپذیریم وارد شدند و حکمی صادر شد که این امر کنار برود و جایگزین آن قوانینی شود که شفاف سازی کند؛ بنابراین در بحث قانون مبارزه با پولشویی ما باید جامع ترین و عمیق ترین قوانین را وضع کنیم تا ویترینی برای دیگر کشورها باشد.

,

 

,

*باید قانونی وضع کنیم که ویترین کشورها باشیم

, *باید قانونی وضع کنیم که ویترین کشورها باشیم,

وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم سردمدار غیر شفاف سازی باشیم و حرکت هایی را از خود بروز دهیم که مورد سؤال دیگر کشورها قرار بگیریم.

,

 

,

دبیر هیأت رئیسه مجلس گفت: هر آنچه بتواند اساس اصول عقلانی، منطقی و منافع ملی را دنبال کند، ما باید قانون کنیم و این قانون می‌تواند در مباحث مختلف برای شفاف سازی باشد.

,

* نمی توانیم بپذیریم سپاه تروریسم است

, * نمی توانیم بپذیریم سپاه تروریسم است,

وی تصریح کرد: ما نمی توانیم بپذیریم که در کشور ما که سپاه پاسداران بازوی اصلی امنیتی کشور است و به زعم کسانی که برایشان ناخوشایند است و در عرصه بین المللی تهدید بردار شده، بگویند این تروریسم است؛ عقل سلیم حکم می‌کند که نباید زیر بار این ظلم اجباری با رنگ و لعاب حمایتی بین المللی رفت و با دقت و ظرافت قانونی را وضع کنیم که البته قانون تأمین مالی ترورسیم را در دستور داریم؛ یعنی قانونی که در حال بررسی آن هستیم، معاهده بین المللی نیست.

,

 

,

*مسئله FATF را کنار می‌گذاریم

, *مسئله FATF را کنار می‌گذاریم,

رنجبرزاده گفت: نباید ما خود را دست بسته تقدیم دشمن کنیم؛ آمریکا در تلاش است که کمشورها را در امور اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و هئیتی دست بسته در اختیار بگیرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه مسئله FATF، 40 موضوع دارد و از جمله آنها تأمین مالی تروریسم و قانون پولشویی است که آن‌ها را کنار خواهیم گذاشت.

,

 

,

*نمایندگان مجلس باید تابع ولایت باشند

, *نمایندگان مجلس باید تابع ولایت باشند,

 

,

دبیر هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد: نمایندگان مجلس تابعیتشان از ولایت فقیه باید به صورت کامل باشد که هست و هیچ وقت نشنیده ایم که حرکتی غیر از سخنان رهبری داشته باشد و حتی قبل ازجرأت و جسارتی، اعتقادی وجود ندارد که ما مغایر فرمایشات رهبری حرکتی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه