اخبار داغ

وجود 693 گلزار با 7 هزار و 422 مزار شهید در استان همدان

وجود 693 گلزار با 7 هزار و 422 مزار شهید در استان همدان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: 19 هزار و 612 گلزار شهید در سطح کشور وجود داشته و از این تعداد 693 گلزار با 7 هزار و 422 مزار شهید در استان همدان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ناصر عارف امروز در جلسه ساماندهی گلزار شهدا اظهار کرد: ایران اسلامی 226 هزار نفر را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است و این عزیزان در جای جای کشور عزیزمان آرمیده اند که نگهداری از مزارشان وظیفه همه ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عارف با اشاره به اینکه از سال 83 ساماندهی گلزار شهدا در استان همدان آغاز شد تا مزار این عزیزان تا ابد به عنوان زیارت گاه و محل نجوای عاشقان باشد، اضافه کرد: از همه کسانی که در مرمت نگهداری گلزار شهدا همراهی عاشقانه ای داشته اند کمال تشکر را دارم.

,

وی یاد آور شد: ساماندهی گلزار شهدا سال گذشته باید به اتمام می‌رسید اما با مواجه با برخی محدودیت ها این مهم صورت نپذیرفت و 16 مزار از 10 گلزار شهدا در سطح استان باقی ماند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با بیان اینکه امید است بتوانیم امسال مراسم اختتامیه ساماندهی گلزار شهدا را شاهد باشیم، تصریح کرد: اعتبار برای تعداد باقی مانده وجود دارد.

,

وی با اشاره به اینکه 151 شهدای گمنام در 51 نقطه سطح استان وجود دارد، افزود: افتخار ماست که برای مزار کسانی که از جان خود برای ارزش های این انقلاب مایه گذاشتند خدمت می‌کنیم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه