اخبار داغ

مجموعه اخبار نیروی انتظامی استان همدان در پنجم تیرماه 97:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری سارق در استان همدان

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری سارق در استان همدان
مجموعه اخبار نیروی انتظامی استان همدان که شامل، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، در رزن، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند، دستگیری سارق سابقه دار در همدان و کشف سیگار قاچاق در شهرستان بهار بوده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، مجموعه اخبار نیروی انتظامی استان همدان  در پنج تیرماه 97 که شامل، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، در رزن، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند، دستگیری سارق سابقه دار در همدان و کشف سیگار قاچاق در شهرستان بهار انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، در رزن

, اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، در رزن,

فرمانده انتظامی شهرستان "رزن"، از دستگیری 2 سارق و 3 فروشنده مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ "محمد باقر سلگی"، در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، با حضور پلیس های تخصصی، کوپ و ستادی در این شهرستان اجرا شد.

,

وی افزود: در این طرح، علاوه بر دستگیری 6 نفر معتاد، 3 نفر فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر و از آن ها مقداری هروئین و انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

,

سرهنگ سلگی ادامه داد: در این ماموریت،2نفرسارق دستگیر، دو فقره سرقت داخل خودرو کشف و 8 دستگاه خودرو و موتورسیکلت که به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات باعث سلب آسایش عمومی شده بودند نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در پایان گفت:متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند

, اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند,

سرپرست انتظامی شهرستان "نهاوند"، از دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ "کریم ترکمان "، در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان اجرا شد.

,

وی افزود: در این طرح، 14نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر از آنان کشف همچنین تعداد 20دستگاه خودرو و موتورسیکلت که به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات موجب سلب آسایش عمومی شده بودند توسط ماموران انتظامی شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

,

سرهنگ ترکمان بیان کرد: در این ماموریت،2 نفرسارق اماکن خصوصی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند با بیان این که اجرای این گونه طرح ها استمرار خواهد داشت خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از پل ارتباطی 110به پلیس اطلاع دهند.

,

دستگیری سارق سابقه دار در همدان

, دستگیری سارق سابقه دار در همدان,

فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری یک سارق سابقه دار و کشف یک دستگاه خودرو سرقتی توسط ماموران کلانتری 16 شهرک مدنی خبر داد.

,

سرهنگ "پژمان قویمی"، در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی110 ، مبنی بر سرقت نافرجام باطری خودرو اش ماموران به محل اعزام شدند.

,

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل اعلامی، شاکی به ماموران گفت: من برای رفتن به محل کار در حال خروج از منزل بودم که دیدم یک مرد حدودا 40 ساله در حال باز کردن کاپوت خودروام است که با مشاهده من با  یک دستگاه وانت پیکان پا به فرار گذاشت.

,

سرهنگ پژمان قویمی ادامه داد: ماموران کلانتری 16 با اخذ مشخصات ظاهری سارق و خودروی وی و اعلام آن به گشت های پلیس جستحو برای یافتن متهم را در دستور کار قرار داده که گشت کلانتری 16 مدنی، خودروی اعلامی را در یکی از محلات مشاهده و متهم را دستگیر و در بازرسی از خودرو نامبرده، تعداد 8 عدد باطری خودرو کشف و در بررسی مدارک و مشخصات خودرو مذکور از سیستم پلیس، با مالک قانونی خودرو تماس گرفته شد.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: مالک خودرو در اظهاراتش گفت، به گمان این که خودرو ام در جلوی درب منزل متوقف است با مراجعه به جلوی درب متوجه شدم که شب گذشته خودرو به سرقت رفته است.

,

رئیس پلیس شهرستان همدان ادامه داد: متهم در بازجویی های تخصصی به سرقت یک دستگاه وانت پیکان و 8 عدد باطری خودروی های مختلف اعتراف و در بررسی سوابق وی مشخص شد نامبرده فردی سابقه دار است که چندی قبل نیز به جرم سرقت داخل خودرو بازداشت و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز در مرخصی به سر می برد که مجددا دست به سرقت زده است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان با اشاره به این که متهم با تشکیل پرونده و دستور قضائی برای بررسی تخصصی تر جرایم در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار دارد از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک را در هر ساعت از شبانه روز با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

کشف سیگار قاچاق در شهرستان بهار

, کشف سیگار قاچاق در شهرستان بهار,

فرمانده انتظامی شهرستان "بهار"، از کشف 279 هزار و 800 نخ انواع سیگار خاجی و قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

,

 سرهنگ "بزرگعلی نوری"، در تشریح این خبر گفت: کارکنان خدوم و تلاشگر یگان امداد شهرستان بهار  در پی اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با اشراف اطلاعاتی، خودرو سواری ال90 حامل سیگار قاچاق را در محور های مواصلاتی این شهرستان شناسائی کردند.

,

وی افزود: خودرو مذکور که به ایست ماموران توجه نکرده و در حین فرار با استفاده از مواد دود زا قصد فریب ماموران و اختفا را داشت، در نهایت پس از برخورد و تصادف با خودرو دیگر همچنان قصد گریختن از محل را داشت که با شگرد های خاص پلیسی متوقف و قاچاقچی مذکور دستگیر و تعداد 279 هزار و 800 نخ انواع سیگار قاچاق و خارجی کشف شد.سرهنگ نوری بیان کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که راننده خودرو که فردی غیر بومی می باشد علاوه بر تعبیه کردن سیستم دوزا دو جعبه فلزی حاوی میخ های 4 پر ضد لاستیک در زیر خودرو تعبیه کرده که در مواقع ضروری و تعقیب ماموران از آن استفاده کند که هوشیاری ماموران فرصت را از قاچاقچی مذکور سلب کرد.

,

این مقام انتظامی، با اشاره به این که ارزش محموله توقیفی 700 میلیون ریال می باشد گفت: متهم به همراه محموله قاچاق کشف شده، به مرجع قضائی شهرستان بهار معرفی شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان گفت: شهروندان عزیز در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق تلفن 110 مطلع کرده و چنانچه نسبت به عملکرد کارکنان انتظامی، پیشنهاد، انتقاد و یا شکایاتی دارند از طریق سامانه 197 با بازرسی نیروی انتظامی در تماس باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه