اخبار داغ

بهره‌گیری از اختلاف بین غرب و روسیه /آمریکا سازشی با ملت ایران ندارد

بهره‌گیری از اختلاف بین غرب و روسیه /آمریکا سازشی با ملت ایران ندارد
سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک و کارشناس عالی مدیریت استراتژیک گفت: باید از شکاف های ایجاد شده در عرصه بین‌المللی به خصوص اختلاف بین غرب و روسیه به نفع خود بهره‎برداری کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  محمد حسین قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با مثبت نشان دادن مذاکرات 1+5  گفت: اقدام دولت در این مذاکرات مردم ایران را در شناخت دشمن اصلی خود به بهترین شکل یاری کرد.

قدیری ابیانه با اشاره به لحن نرم و توام با لبخند آقای ظریف در مذاکرات خاطرنشان کرد: ملت ایران به این نتیجه رسید که نمی شود با لبخند و نرمش آمریکا را از دشمنی با ملت ایران بازداشت.

وی ادامه داد: کسانی که فکر می کردند با مذاکرات و لحن ملایم می شود آمریکا را از دشمنی با ملت ایران منصرف کرد به این نتیجه رسیدند که آمریکا سازشی با ملت ایران ندارد این در حالی است که هر چه به سمت جلوتر حرکت می کنیم صفوف ملت ایران منسجم تر و قدرت مقاومت ما در مقابل تحریم بیشتر می شود.

کارشناس عالی مدیرت استراتژیک با عنوان این مطلب که روحانی و ظریف اگر اعتقادی هم به نتیجه این مذاکرات ندارند در لحن صحبت از امیدواری و سیاست برد- برد می زنند، اظهار کرد: قبل از انتخابات برخی از افراد بر این باور غلط بودند که مذاکرات به نتیجه می رسد که الان برای این افراد این مقوله مشخص شد.

قدیری ابیانه با اشاره امیدوار نبودن رهبری از نتیجه مذاکرات خاطرنشان کرد: اگر رهبر انقلاب اسلامی از همان ابتدا قاطعانه با مذاکرات مخالفت می کردند دیگری فرصتی برای نرمش قهرمانانه نمی ماند.

وی آمریکا و اسرائیل را مقصر اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرات برشمرد و تصریح کرد: احزاب انگشت اتهام را به سوی یگدیگر نشان ندهند این در حالی است که آمریکا مقصر اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرات است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در پاسخ به این سوال که دستگاه دیپلماتیک ایران در مقابل نقض توافق ژنو از سوی طرف مذاکره باید چه رفتاری را از خود نشان دهد؟ گفت: هر کسی باید در این نبرد دیپلماسی نقش خود را ایفا کند، رئیس جمهور و آقای ظریف همچنان با روش قبلی به پیش روند و رسانه ها ابعاد مختلف تحریم ها را به مردم نشان دهند.

وی در پایان بعد از اشاره به محکم تر شدن صفوف مردم در برابر دشمن اذعان کرد: باید از شکاف های ایجاد شده در عرصه بین‌المللی به خصوص اختلاف بین غرب و روسیه استفاده لازم را ببریم.

انتهای پیام/ش

, شبکه اطلاع رسانی دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه