اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه هشتم تیرماه 97استان همدان مطرح شد:

چرا در کشور ما کسی را به علت فساد اقتصادی بازخواست نمیکنند؟/حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند

چرا در کشور ما کسی را به علت فساد اقتصادی بازخواست نمیکنند؟/حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ ضمن اشاره به اینکه چرا در کشور ما کسی را به علت فساد اقتصادی بازخواست نمیکنند؟، حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند، وارد شدن به معاهده اف ای تی اف تنها باعث ایجاد مسئولیت و مشکل برای ما می گردد، لزوم وحدت بین مسئولان سه قوه نظام/قلم فرسایی اهل قلم بدور از سیاسی کاری، حفظ وحدت و مقابله با توطئه های دشمن نیاز امروز کشور است، مواد مخدر نقشه دشمن برای به زمین زدن جوانان ما است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،ائمه جمعه استان، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ؛ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، به رویدادهای داخلی و خارجی سال جاری و همچنین به موضوعات روزجامعه نظیر؛ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ ضمن اشاره به اینکه چرا در کشور ما کسی را به علت فساد اقتصادی بازخواست نمیکنند؟،  حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند، وارد شدن به معاهده اف ای تی اف تنها باعث ایجاد مسئولیت و مشکل برای ما می گردد، لزوم وحدت بین مسئولان سه قوه نظام/قلم فرسایی اهل قلم بدور از سیاسی کاری و مواد مخدر نقشه دشمن برای به زمین زدن جوانان ما است.

شهرستان همدان:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
, شهرستان همدان:, شهرستان همدان:,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه ی همدان گفت : عاقبت بخیری بهتر از ثروت است ، قارون طغیان کرد و فکر میکرد میتواند با خدا مقابله کند و با غرور در مقابل خداوند ایستاد تا اینکه خشم خدا دچار او شد و زمین کل مال و ثروت اورا بلعید و کسی نبود به داد او برسد ، لذا عاقبت بخیری مهم ترین نکته است.

,

 

,

وی ادامه داد : ما میشنویم یک جوان ۳۸ ساله ، ۳۸ هزار سکه خریده است ! این گویای فساد است ، چرا مسئولین ما پیگیری نمیکنند ، خب این فرد که از بازار آزاد این سکه ها را نخریده است ، آنکسی که این سکه ها را هم فروخته گناه کار است و به آسیب دیدن اقتصاد کشور کمک کرده است.

,

آیت الله محمدی بیان کرد : حرص هم بد دردی است ، مگر یک انسان چقدر ثروت نیاز دارد؟ چرا معیشت مردم را دچار مشکل میکنند که که خودشان به ثروت برسند؟ در چین سالانه تعداد زیادی از افراد به دلیل فساد مالی اعدام میشوند ، اما چرا در کشور ما کسی را به علت فساد اقتصادی بازخواست نمیکنند؟

,


وی ادامه داد : آنها که خانه دارند که هیچ ، اما آنها که خانه بدوشند و اجاره نشین اند باید چه کنند؟ وقتی اجاره ار ۲۰۰ تومن می شود ۴۰۰ تومن ، خب مردم از پس این اجاره بر نمی آیند ، الان بیشتر مراجعات به دفتر ما برای این است که می آیند و میگویند صاحبخانه وسایل مارا در کوچه ریخته است ، این بحث اجاره و افزایش اجاره هم باید یک چهارچوبی داشته باشد.

,
,

امام جمعه همدان گفت: رهبر انقلاب فرمود هرکس ارق ملی دارد کالا های ایرانی مصرف کند ، الان اکثر کالاهای ایرانی یا با کالای خارجی رقابت میکند. اگر ما از تولید داخلی حمایت کنیم نه آقای ترامپ و نه سایرین نمیتوانند مشکلی برای ما ایجاد کنند.

شهرستان بهار:
حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند

امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه شهر بهار به نقش مسلمانان در مقابله با تکفیری ها اشاره کرد و سپس به جایگاه قرآن در زندگی تاکید کرد و خانواده ها را به شرکت در محافل قرآنی و آشنایی فرزندانشان با قرآن دعوت کرد.
حجت الاسلام حاتم نیا در ادامه به واقعه ۷ تیر و هفته قوه قضاییه اشاره کرد و جایگاه آیت الله بهشتی در زمان حیاتش را توصیف کرد.
‍ امام جمعه بهار در خطبه های نماز گفت: ولایت نعمت بزرگی است که ما باید قدردان این نعمت باشیم و امروز دشمن از ولایت فقیه ترس و هراس دارد و نمیتواند به کشور چشم طمعی داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین حاتم نیا با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه پناهگاه امنی برای مظلومان است و قضات باید در صدور حکم خدا را در نظر بگیرند تا حق به حق دار برسد.
وی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند.
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با پاسداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش هفته قوه قضاییه را گرامی داشت.

,
,
, شهرستان بهار:
حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند
, شهرستان بهار:
حمایت از کالای ایرانی میتواند توطئه جدید دشمن که جنگ اقتصادی است را خنثی کند
,
,
,
,
,
,
,
,

حجت الاسلام حاتم نیا همچنین گفت:قوه قضائیه مظهر عدالت،ملجا و پناهگاه مظلومان است .

, حجت الاسلام حاتم نیا همچنین گفت:قوه قضائیه مظهر عدالت،ملجا و پناهگاه مظلومان است .,

حجت الاسلام حاتم نیا قضات را به رعایت حقوق الهی دعوت کرد و گفت: قضات باید با توجه به این اصل رای صادر کنند تا حق به حق دار برسد.

,

امام جمعه شهر صالح آباد گفت:
وارد شدن به معاهده اف ای تی اف تنها باعث ایجاد مسئولیت و مشکل برای ما میکرد
حجت الاسلام افتخاری امام جمعه شهر صالح آباد وارد شدن به کنوانسیون اف ای تی اف را باعث ایجاد مشکل برای کشور دانست.
حجت الاسلام افتخاری امام جمعه شهر صالح آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اف ای تی اف گفت: تا وقتی که وارد این معاهده نشده ایم هیچ مسئولیتی در قبال آن نداریم ، اما وقتی این معاهده را می پذیریم خود را ملزم به پذیرش شرایط و قوانین آن می کنیم.
حجت الاسلام افتخاری ادامه داد: تا وقتی که وارد معاهده ای نشده ایم مسئولیتی در برابر آن نداریم اما وقتی وارد آن می شویم باید قوانین آن را کاملا عملی کنیم و اگر این کار را انجام ندهیم یعنی شرایط آن را نقض کرده ایم و آنها می توانند پرونده کشور ما را به شورای امنیت ارجاع دهند و مشکلات بزرگی را برای ما ایجاد کنند، لذا مقام معظم رهبری فرمودند که نیازی نیست ما وارد معاهده ای شویم که فایده ای برای ما ندارد و در آینده ممکن است برای ما مشکل ایجاد کند.
وی همچنین ادامه داد: در این معاهده ، بحث مبارزه با سازمان های تروریستی موردی است که اگر ایران وارد نشود مسئولیتی ندارد و بر طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب این بحث نیز از دستور کار مجلس خارج شده است.

, امام جمعه شهر صالح آباد گفت:, امام جمعه شهر صالح آباد گفت:,
, وارد شدن به معاهده اف ای تی اف تنها باعث ایجاد مسئولیت و مشکل برای ما میکرد, وارد شدن به معاهده اف ای تی اف تنها باعث ایجاد مسئولیت و مشکل برای ما میکرد,
,
,
,
,

شهرستان اسدآباد:

, شهرستان اسدآباد:, شهرستان اسدآباد:,

لزوم وحدت بین مسئولان سه قوه نظام/قلم فرسایی اهل قلم بدور از سیاسی کاری

, لزوم وحدت بین مسئولان سه قوه نظام/قلم فرسایی اهل قلم بدور از سیاسی کاری, لزوم وحدت بین مسئولان سه قوه نظام/قلم فرسایی اهل قلم بدور از سیاسی کاری,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه کرد.

,

وی با قدردانی از ورزشکاران در عرصه جام جهانی، گفت: امروز ورزشکاران ما با اخلاق، جدیت و با آبرو در میدان جام جهانی حاضرشدند و تماشاگران زن با حجاب خود در استادیوم های روسیه پیام اسلام و انقلاب را به گوش جهانیان رسانیدند.

,


امام جمعه اسدآباد با اشاره به پیام تشکر رهبر انقلاب از فوتبالیستها، افزود: آنان غیرتمندانه در این میدان ایستادند و این مقدمه ای برای پیروزی های بعدی است.

,
,


وی به ورزش زورخانه ای اسدآباد هم اشاره کرد و گفت: امروز باید ورزشکاران ما در صفهای نمازهای جمعه و جماعت، مساجد حضور پر رنگی داشته باشند.

,
,

حسینی مجد در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شعید بهشتی و 72 تن از یارانش، گفت: ایران اسلامی 17 هزار شهید ترور و 240 هزار شهید در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرد.

,


وی با اشاره به روز قلم و گرامیداشت آن، گفت: امروز باید روزنامه نگاران، فعالان در خبرگزاریها با حفظ امانت داری، ایمان به خدا، تعهد به انقلاب، دوری از سیاست کاری با قلم فرسایی به جامعه امیدواری بدهند که این هم وظیفه سنگینی است.

,
,


امام جمعه اسدآباد با اشاره به به اوضاع نامناسب اقتصادی در جامعه، گفت: امروز باید سه قوه نظام در کنار هم بنشینند و با هم فکری و دوری از زاویه ای مشکلات مردم را رفع کنند ما معتقدیم با وحدت بین مسئولان، مردم را کمتر زجر می کشند.

,
,


وی گفت: اگر چه توقعات و اعتراض مردم، بازاریان و رانندگان به اوضاع اقتصادی درست است اما نباید باج به دشمن داد و مسئولان هم با مدیریت درست مشکلات را مرتفع کنند.

,
,

شهرستان رزن:
مواد مخدر نقشه دشمن برای به زمین زدن جوانان ما است

نماز جمعه این هفته شهرستان رزن در مصلی این شهر به امامت حجت الاسلام مولازاده برگزار شد.
امام جمعه شهرستان رزن با اشاره به سالگرد شهادت حضرت حمزه ع گفت:حضرت حمزه از بزرگان دین بودند.و پیامبر او را بسیار دوست داشتند.

, شهرستان رزن:
مواد مخدر نقشه دشمن برای به زمین زدن جوانان ما است
, شهرستان رزن:
مواد مخدر نقشه دشمن برای به زمین زدن جوانان ما است
,
,
,
,

مولازاده با بیان اینکه حضرت عبدالعظیم حسنی نگینی در کشور ما است ادامه داد: امام به آمدن حضرت عبدالعظیم حسنی خوشحال میشم. و چقدر خوب است که امام از آمدن انسانی آنقدر خوشحال باشد

,

وی افزود:مواد مخدر نقشه دشمن برای به زمین زدن جوانان ما است.از نظر بهداشتی موجب ایجاد بیماری های متعدد است.از نظر اجتماعی علت و پایه اصلی جرائم است.کودک آزاری ،طلاق،جرایم منکراتی و مالی درصدها بیشتر.موجب بیکاری دائمی می شود.

,

رئیس شورای فرهنگی شهرستان خاطرنشان کرد:از نظر فرهنگی موجب ایجاد مشکلات عدیده می شود مواد مخدر .تهدیدی علیه حاکمیت ملی است.
شهرستان نهاوند:

حفظ وحدت و مقابله با توطئه های دشمن نیاز امروز کشور است


حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت: در شرایط کنونی منطقه دشمن در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و در این راه از هر ترفند و حیله ای استفاده می کند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در پی تفرقه افکنی و ایجاد مشکل برای مردم ایران اسلامی هستند که در این راه مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

امام جمعه نهاوند افزود: در شرایط کنونی که دشمنان با همه قوا وارد صحنه شده اند، نیاز کشور وحدت و کنار گذاشتن اختلافات و حل مشکلات مردم است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: با وحدت و همدلی میشود بر مشکلات غلبه کرد و باید همه در این راه حرکت کنند و به فرامین وحدت بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنند.

وی در پایان به جنایت های رژیم آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: این‌جنایت ها با حمایت های مستقیم امریکایی ها انجام می شود و جامعه جهانی در قبال کشتار مردم بی گناه یمن سکوت کرده است و با این سکوت در این جنایات شریک است.
انتهای پیام/

,
, شهرستان نهاوند:

حفظ وحدت و مقابله با توطئه های دشمن نیاز امروز کشور است
, شهرستان نهاوند:

حفظ وحدت و مقابله با توطئه های دشمن نیاز امروز کشور است
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه