اخبار داغ

جشنواره های استانی گردشگری 2018 در همدان برگزار می شود؛

گردشگران همدان 2018 و مشوق های سفر

گردشگران همدان 2018 و مشوق های سفر
انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۱۸اتفاق خوش یمن بود که برای اهالی هگمتانه رقم خورد مردمان مهمان نواز دیار بابا طاهر که به مهمان نوازی مشهور هستند در این روز ها وماه های سال مشغول پذیرایی از مسافرین و گردشگران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، استان همدان از استان‌های کوهستانی، مرتفع، سرد و بادخیز کشور ایران محسوب می‌شود و به واسطه موقعیت جغرافیایی خود توجه هر گردشگری را در فصل تابستان به خود جلب می‌کند.  این استان علاوه بر هوای خنکش در فصل تابستان از جاذبه‌های گردشگری و مناطق طبیعی چشم‌نواز برخوردار است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

همدان یکى از مناطق تاریخى ایران و از قدیمى‌ترین کانون‌هاى تمدن به شمار مى‌رود و آثار تاریخى موجود در این استان قدمت و کهن سالى آن را نشان مى‌دهد تا جایی که آن را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین می شناسند

,

 

,

حالا در فصول گرم سال این استان با طبیعت بکر ،آبشارها ورودخانه های متعدد وباغ های میوه میزبان مسافرین زیادی از اقصی نقاط کشور است.

,

انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۱۸اتفاق خوش یمن بود که برای اهالی هکمتانه رقم خورد مردمان مهمان نواز دیار بابا طاهر که به مهمان نوازی مشهور هستند در این روز ها وماه های سال مشغول پذیرایی از مسافرین و گردشگران هستند

,

 

,

در شهر تاریخی همدان وقتی قدم میزنی با آثار تاریخی متعددی که قدمت آنها در شکل ظاهری بیانگر است دیده می شود ، بازارهای قدیمی متعددی که انسان را به یاد سالیان دور می اندازد ، مغازه های ترشی و مرباهای گوناگون همدانی معروف هستند و کمتر مربا و ترشی هست که در این شهر تاریخی یافت نشود .

,

 

,

سفر به این شهر تاریخی با سهولت امکان پذیر است و مسافران نیز کمتر با مشکل اسکان برخورد می کنند چرا که سوئیت ها و آپارتمان های زیادی وجود دارد و به علت آب و هوای خوش و سردسیری آن حتی اگر مسافری نتواند اسکان پیدا کند با زدن چادر در نقاط مختلف می تواند شب خود را بگذراند .

,

 

,

لطف الله خاکسار معاون میراث فرهنگی همدان در خصوص اسکان مسافران به خبرنگار ما گفت: در راستای برنامه و اسکان مسافران هر ساله در همدان برنامه های ویژه ای داریم که امسال بخاطر رویداد 2018 برنامه های ما ویژه تر شده اند و در حال برگزاری مسابقات و جشنواره های متععد در سطح استان هستیم که نخستین جشنواره ،جشنواره سوارکاری بود که چند روز پیش با استقبال خوب ورزشکاران همدانی انجام گرفت .

,

 

,

 

,

وی ادامه داد: در اواخر تیرماه استان میزبان سفیران در همدان است و جشنواره تابستانی 45 روزه با برنامه های متنوع در نوع خود می تواند بی نظیر باشد .

,

 

,

خاکسار با اشاره به تنوع برنامه افزود: سیرک بین المللی آفتاب با حضور هنرمندان بین المللی در سطح استان برگزار می شود و کلیات رویداد 2018 در شهریوماه با حضور روسای کمیسیون گردشگری آسیا کلید می خورد .

,

 

,

وی در خصوص اسکان مسافران گفت: خوشبختانه در بحث اسکان مسافران همدان دارای ظرفیت های گونگونی است و بعید می دانم مسافری با مشکل اسکان در این شهر برخورد کند . 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه