اخبار داغ

مجموعه اخبار نیروی انتظامی استان همدان در 10تیرماه 97:

کشفیات ناجا درخصوص لوازم التحریرو دام قاچاق و اسکناس تقلبی در استان همدان

کشفیات ناجا درخصوص لوازم التحریرو دام قاچاق و اسکناس تقلبی در استان همدان
مجموعه اخبار نیروی انتظامی استان همدان که شامل کشف لوازم التحریر و دام قاچاق، دستگیری، دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره وعاملان تهیه و توزیع اسکناس تقلبی، کشف92 راس دام قاچاق، طیور غیر بهداشتی و 27 فقره سرقت در همدان انجام گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، مجموعه امجموعه اخبار نیروی انتظامی استان همدان در 10تیرماه 97 که شامل کشف لوازم التحریر قاچاق در همدان، دستگیری عاملان تهیه و توزیع اسکناس تقلبی، در نهاوند، کشف دو محموله دام قاچاق در اسدآباد، دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره، در ملایرکشف92 راس دام قاچاق، در رزن، کشف طیور غیر بهداشتی در بهار، کشف 27 فقره سرقت در همدان صورت گرته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

کشف لوازم التحریر قاچاق در همدان

, کشف لوازم التحریر قاچاق در همدان,

فرمانده انتظامی استان، از کشف بیش از 354 هزار عدد لوازم التحریر قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

,

 سردار "کامرانی صالح" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی براین که یک دستگاه کامیون حامل لوازم التحریر که از بندر خرمشهر بارگیری و به مقصد تهران در حال حرکت از محورهای مواصلاتی استان همدان می باشد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

,

وی افزود: بعد از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تشدید اقدامات کنترلی در گلوگاه شهید زارعی و اعزام اکیپ گشت خودرویی به محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی خودرو مذکور  را در محور جوکار به سمت همدان شناسایی کردند.

,

سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران خودرو مذکور را تا ورودی شهر همدان تحت نظر قرار داده، در داخل شهر متوقف و در بررسی ها مشخص شد این کامیون حامل 612 کارتن لوازم التحریر خارجی شامل 101 قلم، به تعداد 354 هزار و 320 عدد به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال و ساخت کشور چین بوده و در شمارش،از لحاظ مقدار و تعداد با اسناد و مدارک ارائه شده مطابقت ندارد.

,

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

,

 دستگیری عاملان تهیه و توزیع اسکناس تقلبی، در نهاوند

,  دستگیری عاملان تهیه و توزیع اسکناس تقلبی، در نهاوند,

فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند"، از انهدام باند تهیه و توزیع اسکناس های تقلبی و دستگیری 3 نفر در این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ "شا احمد ساکی"، در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت باندی در خصوص تهیه و توزیع انواع اسکناس تقلبی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

,

وی افزود: ماموران اطلاعات شهرستان با همکاری پلیس اطلاعات استان در یک عملیات غافلگیرانه، 3 نفر از اعضای این باند را دستگیر، خودرو آنان توقیف و از آنان مبلغ 20میلیون و 400 هزار ریال اسکناس تقلبی کشف شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

کشف دو محموله دام قاچاق در اسدآباد

, کشف دو محموله دام قاچاق در اسدآباد,

فرمانده انتظامی شهرستان "اسدآباد"، از کشف راس11 گاو و 51 راس گوسفند فاقد مجوز در دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

,

 سرهنگ "اسماعیل جمشیدی"، در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی شهرستان، با ایجاد ایست و بازرسی به کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی  پرداختند.

,

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران یک دستگاه کامیون بنز باری مشکوک را متوقف و در بازرسی از آن تعداد 11 راس گاو فاقد هر گونه مدارک و مجوز حمل کشف و راننده دستگیر شد.

,

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: در ماموریت دیگری نیز ماموران در پی گشت زنی هدفمند در محورهای مواصلاتی از یک دستگاه کامیون باری 51 راس گوسفند فاقد مدارک و مجوز حمل کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به ارزش محموله های احشام توقیفی که یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده گفت: دام های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره، در ملایر

, دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره، در ملایر,

فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر"، از دستگیری 3 سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ پاسدار "داود علی بخشی"،در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با سارقان ساختمان های نیمه کاره با اجرای سه طرح و اعزام گشت های هدفمند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

,

وی افزود: در این طرح ها با تلاش ماموران کلانتری 11، یک نفر سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کار شناسائی و دستگیر که در تحقیقات فنی به 3 فقره سرقت اعتراف، در ماموریت دوم نیز ماموران پلیس آگاهی با یک اقدام پیش دستانه یک نفر سارق ساختمان های نیمه کاره را شناسائی و دستگیر که وی نیز به 2 فقره سرقت از این ساختمان ها در شهر ملایر اعتراف و در ماموریت سوم نیز ماموران کلانتری 12 سارق ساختمان نیمه کاره ای را در حوزه ی استحفاظی این کلانتری شناسائی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

,

سرهنگ علی بخشی بیان کرد: هر 3 متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

رئیس پلیس ملایر در پایان سخنان گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با پلیس تماس بگیرند.

,

کشف92 راس دام قاچاق، در رزن

, کشف92 راس دام قاچاق، در رزن,

فرمانده انتظامی "رزن"، از کشف 92 راس گوسفند بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

,

 سرهنگ "محمد باقر سلگی"، در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با ایجاد ایست و بازرسی به کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان پرداختند.

,

وی افزود: ماموران به یک دستگاه کامیون مشکوک و در بازرسی از آن، تعداد 92 راس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف و 2 نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در پایان گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

,

کشف طیور غیر بهداشتی، در بهار

, کشف طیور غیر بهداشتی، در بهار,

فرمانده انتظامی شهرستان "بهار"، از کشف بیش از 5 هزار قطعه طیور غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ "بزرگعلی نوری"، در تشریح این خبر گفت: در پی اجرای طرح های مختلف مبارزه با قاچاق کالا، کارکنان انتظامی پاسگاه حسین آباد شهرستان بهار، 5 محموله طیور غیر بهداشتی به تعداد 5 هزار و 50 قطعه را در محور های مواصلاتی این شهرستان کشف کردند.

,

وی افزود: این 5 محموله که ارزش ریالی آن 700 میلیون ریال برآورد شده، از مرز های غربی کشور بارگیری و به قصد تخلیه در استان های مرکزی  در حال تردد از مسیر همدان بودند.

,

سرهنگ نوری ادامه داد: در این رابطه 5 خودرو متوقف و 5 نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان از مردم خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک پلیس 110 تماس بگیرند.

,

کشف 27 فقره سرقت در همدان

, کشف 27 فقره سرقت در همدان,

فرمانده انتظامی استان، از دستگیری باند سارقان و کشف 27 فقره سرقت منزل در این استان خبر داد.

,

 سردار "کامرانی صالح"، در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه پراید با 2 نفر سرنشین مشکوک و در بررسی ها مشخص شد هر دو سرنشین غیر بومی و از سارقان حرفه ای منزل هستند.

,

 وی افزود: متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت منزل در  شهرستان همدان اعتراف کردند.

,

سردار کامرانی صالح بیان کرد: با عنایت به سابقه دار بودن متهمان و این که برخی از سرقت های منزل با شیوه و شگرد آن ها دقیقا مطابقت داشت مجددا" در بازجویی های دقیق تر به 9 فقره سرقت منزل دیگر مجموعا" 27 فقره، اعتراف کردند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه