اخبار داغ

به دنبال قطعی مکرر برق در برخی مناطق تبریز؛

ایجاد نارضایتی عمومی از عدم تدبیر مسئولان/ آیا قبل از قطع برق نمی‌توان شهروندان را مطلع کرد؟!

ایجاد نارضایتی عمومی از عدم تدبیر مسئولان/ آیا قبل از قطع برق نمی‌توان شهروندان را مطلع کرد؟!
در حالیکه از روز گذشته قطع برق مناطق مختلف تبریز شروع شده، قطعی‌های مکرر و بدون اعلام قبلی داد مردم را در آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، از روز گذشته در پی افزایش مصرف برق و گرمای کم سابقه در آذربایجان‌شرقی برخی مناطق تبریز در ساعت‌های مختلف روز و حتی شب با قطعی برق مواجه شدند، قطعی برقی که موجب نارضایتی بسیاری از شهروندان تبریزی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در حالیکه با ورود موج گرما به استان و افزایش چشمگیر مصرف برق مسئولین راه چاره موقت را قطعی چندساعته برق در مناطق مختلف دیده‌اند این مساله نارضایتی مردم تبریز را فراهم کرده است.

,

برخی مخاطبان پایگاه خبری آناج ضمن گلایه از قطعی برق در ساعات اوج گرما از مسئولین خواسته‌اند ابتدا برق مناطق خودشان را قطع کنند و سپس دستشان بر روی کلید قطع برق سایر مناطق برود!

,

برخی پیام‌ها نیز حاوی حمایت مردم از قطع برق در مناطق مختلف در وضعیت کنونی بوده اما به شرطی که طبق زمانبندی از پیش اعلام شده این اتفاق رخ دهد و در روزهای مختلف اعلام شود که در چه ساعاتی از روز برق کدام مناطق قطع خواهد شد تا از آسیب به وسایل برقی جلوگیری شود.

,

بسیاری از مخاطبان دیگر هم مسئولین را به سوءمدیریت متهم کرده‌ و نوشته‌اند در حالیکه کشور سرمایه‌های غنی دارد، نبود مدیریت باعث قطعی برق و آب می‌شود و تاوان سوءمدیریت مسئولین را باید مردم بپردازند!

,

اگرچه قطعی برق در ساعات مختلف روز موجب نارضایتی مردم شده است اما در شرایط فعلی که اداره کل برق آذربایجان‌شرقی قطعی چندساعته در مناطق مختلف را راه‌حل موقت برای جبران افزایش مصرف دیده بهتر است این قطعی با اعلام قبلی و طبق زمانبندی در مناطق مختلف باشد تا شهروندان بتوانند از آسیب به وسایل برقی پیشگیری کنند و به یکباره با قطعی برق مواجه نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه