اخبار داغ

رامبد جوان:

آذربایجان زیبایی‌های زیاد دارد/ از حضور در تبریز خوشحالم و امیدوارم بیشتر بمانم

آذربایجان زیبایی‌های زیاد دارد/ از حضور در تبریز خوشحالم و امیدوارم بیشتر بمانم
بازیگر سرشناس ایرانی که به تبریز سفر کرده از حضور در این شهر خوشحال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، رامبد جوان طی گفت‌وگویی با خبرنگار گروه فرهنگی آناج در حاشیه‌ی بازدید از مجموعه تفریحی ائل‌گلی تبریز با بیان اینکه آذربایجان زیبایی‌های زیادی دارد، از حضور در پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی ابراز خرسندی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به مفاخر و تاریخ کهن تبریز در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان ساخت: بنده به اصالت خود افتخار می‌کنم و هنگام حضور در تبریز نیز با مردم به راحتی ارتباط برقرار می‌کردم و خوشبختانه زبان ترکی را خوب بلدم و گیرنده‌ام قوی است.

,

بازیگر و مجری سرشناس تلویزیون با تاکید بر اینکه تبریز 2018 را در برنامه خندوانه تبلیغ و از آحاد مردم جهت حضور در آذربایجان‌شرقی دعوت به عمل خواهد آورد، تصریح کرد: شاید مردم دیگر شهرها از اینکه مدام تبریز را تبلیغ می‌کنم ناراحت شوند، اما بالاخره بنده عرق خاصی به تبریز دارم.

,

وی در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای تبریز دارد، یادآور شد: با مشهد و شیراز وارد مذاکره شده‌ایم و چنانچه تهیه‌کننده کاربلدی در تبریز اعلام آمادگی کند آماده واگذاری نمایندگی برنامه خندوانه با عروسکی بومی و مجری سرشناس هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه